Tools and platforms for enhanced human-computer interaction
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4377 |
_version_ | 1780278327453417472 |
---|---|
abstract | In modern and future e-learning platforms real-time emotional feedback will play a significant role. In this Thesis, a software application that indicates (on screen), in real time, learner’s engagement, confusion, satisfaction and distraction, during playback of educational video material, is developed. Using a 5 point EEG-based neuroheadset, facial features (expressions) are exploited to classify affective states (emotions) related with the efficiency of whole educational process, based on learner’s interaction. |
abstracttranslated | Στις σύγχρονες και μελλοντικές πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης, η συναισθηματική ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο. Σε αυτή την εργασία, αναπτύσσεται μια εφαρμογή λογισμικού η οποία απεικονίζει (στην οθόνη του υπολογιστή) την αφοσίωση, τη σύγχυση, την ικανοποίηση και την απόσπαση προσοχής ενός μαθητή σε πραγματικό χρόνο, κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης εκπαιδευτικού υλικού. Με την βοήθεια της χρήσης μίας συσκευής Ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος (ΗΕΓ), καταγράφονται τα χαρακτηριστικά του προσώπου (υπό την έννοια των εκφράσεων του προσώπου) του μαθητή και μεταφράζονται σε συναισθηματικές καταστάσεις (συναισθήματα) οι οποίες σχετίζονται με την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. |
advisor | |
author | Καλύβας, Δημήτριος |
author_facet | Καλύβας, Δημήτριος |
author_sort | Καλύβας, Δημήτριος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
format | Μεταπτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-4377 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Biosensors Neuroscience Βιοαισθητήρες Brain-Computer Interface Human Computer Interface E-learning Electro-encephalography Ηλεκτροεγκεφαλογράφημα BCI EEG HCI Enhanced Human-Computer Interaction Νευροεπιστήμη Ηλεκτρονική μάθηση Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης Αλληλεπίδραση ανθρώπου υπολογιστή |
language | English |
physical | 77 |
publishDate | 2018 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-43772018-12-14T10:04:44Z Tools and platforms for enhanced human-computer interaction Εργαλεία και πλατφόρμες επαυξημένης αλληλεπίδρασης με υπολογιστικά συστήματα Καλύβας, Δημήτριος Πατρικάκης, Χαράλαμπος TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Νευρωνικά Δίκτυα (Επιστήμη των Υπολογιστών) TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή Νοημοσύνη TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::E-learning Biosensors Neuroscience Βιοαισθητήρες Brain-Computer Interface Human Computer Interface E-learning Electro-encephalography Ηλεκτροεγκεφαλογράφημα BCI EEG HCI Enhanced Human-Computer Interaction Νευροεπιστήμη Ηλεκτρονική μάθηση Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης Αλληλεπίδραση ανθρώπου υπολογιστή In modern and future e-learning platforms real-time emotional feedback will play a significant role. In this Thesis, a software application that indicates (on screen), in real time, learner’s engagement, confusion, satisfaction and distraction, during playback of educational video material, is developed. Using a 5 point EEG-based neuroheadset, facial features (expressions) are exploited to classify affective states (emotions) related with the efficiency of whole educational process, based on learner’s interaction. Στις σύγχρονες και μελλοντικές πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης, η συναισθηματική ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο. Σε αυτή την εργασία, αναπτύσσεται μια εφαρμογή λογισμικού η οποία απεικονίζει (στην οθόνη του υπολογιστή) την αφοσίωση, τη σύγχυση, την ικανοποίηση και την απόσπαση προσοχής ενός μαθητή σε πραγματικό χρόνο, κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης εκπαιδευτικού υλικού. Με την βοήθεια της χρήσης μίας συσκευής Ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος (ΗΕΓ), καταγράφονται τα χαρακτηριστικά του προσώπου (υπό την έννοια των εκφράσεων του προσώπου) του μαθητή και μεταφράζονται σε συναισθηματικές καταστάσεις (συναισθήματα) οι οποίες σχετίζονται με την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 2018-02 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4377 en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 77 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4377/4/MSc_IES_Kalyvas_Dimitrios_0017_MSc_THESIS_final_MR.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Νευρωνικά Δίκτυα (Επιστήμη των Υπολογιστών) TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή Νοημοσύνη TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::E-learning Καλύβας, Δημήτριος Tools and platforms for enhanced human-computer interaction |
title | Tools and platforms for enhanced human-computer interaction |
title_full | Tools and platforms for enhanced human-computer interaction |
title_fullStr | Tools and platforms for enhanced human-computer interaction |
title_full_unstemmed | Tools and platforms for enhanced human-computer interaction |
title_short | Tools and platforms for enhanced human-computer interaction |
title_sort | tools and platforms for enhanced human-computer interaction |
title_translated | Εργαλεία και πλατφόρμες επαυξημένης αλληλεπίδρασης με υπολογιστικά συστήματα |
topic | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Νευρωνικά Δίκτυα (Επιστήμη των Υπολογιστών) TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή Νοημοσύνη TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::E-learning |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4377 |