Tools and platforms for enhanced human-computer interaction

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Καλύβας, Δημήτριος
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:English
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4377
_version_ 1780278327453417472
abstract In modern and future e-learning platforms real-time emotional feedback will play a significant role. In this Thesis, a software application that indicates (on screen), in real time, learner’s engagement, confusion, satisfaction and distraction, during playback of educational video material, is developed. Using a 5 point EEG-based neuroheadset, facial features (expressions) are exploited to classify affective states (emotions) related with the efficiency of whole educational process, based on learner’s interaction.
abstracttranslated Στις σύγχρονες και μελλοντικές πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης, η συναισθηματική ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο. Σε αυτή την εργασία, αναπτύσσεται μια εφαρμογή λογισμικού η οποία απεικονίζει (στην οθόνη του υπολογιστή) την αφοσίωση, τη σύγχυση, την ικανοποίηση και την απόσπαση προσοχής ενός μαθητή σε πραγματικό χρόνο, κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης εκπαιδευτικού υλικού. Με την βοήθεια της χρήσης μίας συσκευής Ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος (ΗΕΓ), καταγράφονται τα χαρακτηριστικά του προσώπου (υπό την έννοια των εκφράσεων του προσώπου) του μαθητή και μεταφράζονται σε συναισθηματικές καταστάσεις (συναισθήματα) οι οποίες σχετίζονται με την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
advisor
author Καλύβας, Δημήτριος
author_facet Καλύβας, Δημήτριος
author_sort Καλύβας, Δημήτριος
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4377
institution University of West Attica Campus II
keyword Biosensors
Neuroscience
Βιοαισθητήρες
Brain-Computer Interface
Human Computer Interface
E-learning
Electro-encephalography
Ηλεκτροεγκεφαλογράφημα
BCI
EEG
HCI
Enhanced Human-Computer Interaction
Νευροεπιστήμη
Ηλεκτρονική μάθηση
Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης
Αλληλεπίδραση ανθρώπου υπολογιστή
language English
physical 77
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-43772018-12-14T10:04:44Z Tools and platforms for enhanced human-computer interaction Εργαλεία και πλατφόρμες επαυξημένης αλληλεπίδρασης με υπολογιστικά συστήματα Καλύβας, Δημήτριος Πατρικάκης, Χαράλαμπος TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Νευρωνικά Δίκτυα (Επιστήμη των Υπολογιστών) TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή Νοημοσύνη TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::E-learning Biosensors Neuroscience Βιοαισθητήρες Brain-Computer Interface Human Computer Interface E-learning Electro-encephalography Ηλεκτροεγκεφαλογράφημα BCI EEG HCI Enhanced Human-Computer Interaction Νευροεπιστήμη Ηλεκτρονική μάθηση Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης Αλληλεπίδραση ανθρώπου υπολογιστή In modern and future e-learning platforms real-time emotional feedback will play a significant role. In this Thesis, a software application that indicates (on screen), in real time, learner’s engagement, confusion, satisfaction and distraction, during playback of educational video material, is developed. Using a 5 point EEG-based neuroheadset, facial features (expressions) are exploited to classify affective states (emotions) related with the efficiency of whole educational process, based on learner’s interaction. Στις σύγχρονες και μελλοντικές πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης, η συναισθηματική ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο. Σε αυτή την εργασία, αναπτύσσεται μια εφαρμογή λογισμικού η οποία απεικονίζει (στην οθόνη του υπολογιστή) την αφοσίωση, τη σύγχυση, την ικανοποίηση και την απόσπαση προσοχής ενός μαθητή σε πραγματικό χρόνο, κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης εκπαιδευτικού υλικού. Με την βοήθεια της χρήσης μίας συσκευής Ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος (ΗΕΓ), καταγράφονται τα χαρακτηριστικά του προσώπου (υπό την έννοια των εκφράσεων του προσώπου) του μαθητή και μεταφράζονται σε συναισθηματικές καταστάσεις (συναισθήματα) οι οποίες σχετίζονται με την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 2018-02 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4377 en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 77 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4377/4/MSc_IES_Kalyvas_Dimitrios_0017_MSc_THESIS_final_MR.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Νευρωνικά Δίκτυα (Επιστήμη των Υπολογιστών)
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή Νοημοσύνη
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::E-learning
Καλύβας, Δημήτριος
Tools and platforms for enhanced human-computer interaction
title Tools and platforms for enhanced human-computer interaction
title_full Tools and platforms for enhanced human-computer interaction
title_fullStr Tools and platforms for enhanced human-computer interaction
title_full_unstemmed Tools and platforms for enhanced human-computer interaction
title_short Tools and platforms for enhanced human-computer interaction
title_sort tools and platforms for enhanced human-computer interaction
title_translated Εργαλεία και πλατφόρμες επαυξημένης αλληλεπίδρασης με υπολογιστικά συστήματα
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Νευρωνικά Δίκτυα (Επιστήμη των Υπολογιστών)
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή Νοημοσύνη
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::E-learning
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4377