Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
Κύριος συγγραφέας: | Δημοπούλου, Ελένη |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4313 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook
ανά: Στυλιανίδη, Κορνηλία
Έκδοση: (2014) -
Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
ανά: Κουτόβας, Στέργιος
Έκδοση: (2016) -
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
ανά: Μαρκόγιαννη, Βασιλική
Έκδοση: (2018) -
Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
ανά: Αγγελόπουλος, Νικόλαος
Έκδοση: (2016) -
Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
ανά: Μίσιου, Αφροδίτη, κ.ά.
Έκδοση: (2014)