Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Δημοπούλου, Ελένη
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4313
_version_ 1780524917227257856
abstract Στη συγκεκριμένη εργασία επιχειρείται η διερεύνηση των εννοιών των κοινωνικών δικτύων και πιο συγκεκριμένα του Facebook. Στόχος της είναι να εξεταστεί ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων τόσο γενικά όσο και ειδικά στην προώθηση των επιχειρήσεων, και πιο συγκεκριμένα να μελετηθεί η περίπτωση του Facebook ως μέσο επίτευξης αυτού του σκοπού. Ξεκινώντας από την επικοινωνία, γίνεται μια ενδελεχής αναφορά τόσο ιστορικά όσο και εννοιολογικά. Αναλύονται κομμάτια όλων των μορφών επικοινωνίας όπως η επικοινωνία από στόμα σε στόμα που χρησιμοποιείται ευρέως στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας τα τελευταία χρόνια. Το κύριο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει αναλύσεις και αναφορές στις χρήσεις των social media, τόσο στην καθημερινότητα όσο και στον κόσμο των επιχειρήσεων, καθώς και ανάλυση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων που απορρέουν από τη χρήση τους σήμερα. Επίσης, γίνεται πλήρης αναφορά στο σύνολο των κοινωνικών δικτύων, με εις βάθος ανάλυση της περίπτωσης του πιο διαδεδομένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης του Facebook . Δίνονται όλα τα στοιχειά που συμπληρώνουν την εικόνα του Facebook , και αναλύονται πληροφορίες όσον αφορά την ιστορία αλλά και τις λειτουργίες του κοινωνικού αυτού μέσου δικτύωσης. Επιπλέον, παρουσιάζονται αποτελέσματα έρευνας που αναδεικνύουν την εικόνα των χρηστών για το Facebook. Τέλος, με αφορμή τη μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Adidas από τον πραγματικό χώρο των επιχειρήσεων , αναλύεται ένα παράδειγμα χρήσης του Facebook ως μέσο διαφήμισης και επικοινωνίας για συγκεκριμένη καμπάνια της εταιρίας, αναδεικνύοντας τις πρακτικές που ακολουθήθηκαν από αυτήν. Μέσω της συγκεκριμένης παρουσίασης, γίνεται μια προσπάθεια πρακτικής προσέγγισης και επιβεβαίωσης του συνόλου της βιβλιογραφίας, καθώς στα γίνεται η σύγκριση όλων των προαναφερθέντων πρακτικών των social media, με την πραγματικότητα. Με τη μελέτη περίπτωσης της Adidas ολοκληρώνεται η παρούσα εργασία, φτάνοντας σε συμπεράσματα και ερωτήματα, που γεννούν στον αναγνώστη την επιθυμία για περεταίρω διερεύνηση του ρόλου των social media και ιδιαίτερα του Facebook.
advisor
author Δημοπούλου, Ελένη
author_facet Δημοπούλου, Ελένη
author_sort Δημοπούλου, Ελένη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4313
institution University of West Attica Campus II
keyword Facebook
Μάρκετινγκ
Adidas
Social media
Κοινωνικά δίκτυα
language Greek
physical 83
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-43132018-12-14T10:39:54Z Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook Social networks. Their role in business promotion Δημοπούλου, Ελένη Κικίλια, Αικατερίνη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing Facebook Μάρκετινγκ Adidas Social media Κοινωνικά δίκτυα Στη συγκεκριμένη εργασία επιχειρείται η διερεύνηση των εννοιών των κοινωνικών δικτύων και πιο συγκεκριμένα του Facebook. Στόχος της είναι να εξεταστεί ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων τόσο γενικά όσο και ειδικά στην προώθηση των επιχειρήσεων, και πιο συγκεκριμένα να μελετηθεί η περίπτωση του Facebook ως μέσο επίτευξης αυτού του σκοπού. Ξεκινώντας από την επικοινωνία, γίνεται μια ενδελεχής αναφορά τόσο ιστορικά όσο και εννοιολογικά. Αναλύονται κομμάτια όλων των μορφών επικοινωνίας όπως η επικοινωνία από στόμα σε στόμα που χρησιμοποιείται ευρέως στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας τα τελευταία χρόνια. Το κύριο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει αναλύσεις και αναφορές στις χρήσεις των social media, τόσο στην καθημερινότητα όσο και στον κόσμο των επιχειρήσεων, καθώς και ανάλυση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων που απορρέουν από τη χρήση τους σήμερα. Επίσης, γίνεται πλήρης αναφορά στο σύνολο των κοινωνικών δικτύων, με εις βάθος ανάλυση της περίπτωσης του πιο διαδεδομένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης του Facebook . Δίνονται όλα τα στοιχειά που συμπληρώνουν την εικόνα του Facebook , και αναλύονται πληροφορίες όσον αφορά την ιστορία αλλά και τις λειτουργίες του κοινωνικού αυτού μέσου δικτύωσης. Επιπλέον, παρουσιάζονται αποτελέσματα έρευνας που αναδεικνύουν την εικόνα των χρηστών για το Facebook. Τέλος, με αφορμή τη μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Adidas από τον πραγματικό χώρο των επιχειρήσεων , αναλύεται ένα παράδειγμα χρήσης του Facebook ως μέσο διαφήμισης και επικοινωνίας για συγκεκριμένη καμπάνια της εταιρίας, αναδεικνύοντας τις πρακτικές που ακολουθήθηκαν από αυτήν. Μέσω της συγκεκριμένης παρουσίασης, γίνεται μια προσπάθεια πρακτικής προσέγγισης και επιβεβαίωσης του συνόλου της βιβλιογραφίας, καθώς στα γίνεται η σύγκριση όλων των προαναφερθέντων πρακτικών των social media, με την πραγματικότητα. Με τη μελέτη περίπτωσης της Adidas ολοκληρώνεται η παρούσα εργασία, φτάνοντας σε συμπεράσματα και ερωτήματα, που γεννούν στον αναγνώστη την επιθυμία για περεταίρω διερεύνηση του ρόλου των social media και ιδιαίτερα του Facebook. 2018-04-25 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4313 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 83 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4313/4/%ce%a0%ce%a4%ce%a5%ce%a7%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97%20%ce%95%ce%a1%ce%93%ce%91%ce%a3%ce%99%ce%91-%ce%94%ce%97%ce%9c%ce%9f%ce%a0%ce%9f%ce%a5%ce%9b%ce%9f%ce%a5%20%ce%95%ce%9b%ce%95%ce%9d%ce%97.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
Δημοπούλου, Ελένη
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
title Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
title_full Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
title_fullStr Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
title_full_unstemmed Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
title_short Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
title_sort κοινωνικά δίκτυα. ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. η περίπτωση του facebook
title_translated Social networks. Their role in business promotion
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4313