Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Καβανόζη, Ελένη
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4312
_version_ 1780278321532108800
abstract Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των αντιλήψεων των καταναλωτών για την επιχειρηματική ηθική και των παραγόντων που την επηρεάζουν. Γίνεται μελέτη της υφιστάμενης βιβλιογραφίας αναφορικά με την επιχειρηματική ηθική και παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας σχετικά με τις αντιλήψεις των καταναλωτών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης,του ΑΒ Βασιλόπουλος, αναφορικά με ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής. Η προσέγγιση που θα χρησιμοποιηθεί είναι η παραγωγική προσέγγιση, η θεωρητική επισκόπιση αλλά και η ποσοτική έρευνα. Όσο αφορά τη μεθοδολογία έρευνας, πραγματοποιήθηκε έρευνα σε δείγμα 97 καταναλωτών, την περίοδο του Φεβρουαρίου 2018 και ακολούθησε η ανάλυση τους, μέσω του στατιστικού πακέτου SPSS όπου χρησιμοποιήθηκε η παραγοντική ανάλυση, η εκτίμηση οικονομετρικών υποδειγμάτων και η πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης. Έπειτα, ακολούθησε η εξαγωγή των συμπερασμάτων, με σκοπό την διερεύνηση του θέματος. Βάσει των ευρημάτων, οι καταναλωτές φαίνεται να έχουν θετική στάση απέναντι στον όρο επιχειρηματική ηθική και παρατηρούμε οτι οι καταναλωτές αναμένουν οι ηθικές αξίες να διαπνέουν κάθε δραστηριότητα της εταιρίας. Η πρωτοτυπία της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασής της επιχειρηματικής ηθικής στην καταναλωτική συμπεριφορά και ειδικότερα η ερευνητική τεκμηρίωση η οποία θα λάβει χώρα στην επιχείρηση ΑΒ Βασιλόπουλος.
abstracttranslated The purpose of this study is to examine consumer’s perceptions about business ethics and factors that affect it. A study of the existing bibliography on business ethics is conducted and the findings of the research about consumer’s perceptions of business ethics of a large Greek business, AB Vassilopoulos, are presented. Productive approach, theoretical overview and quantitative research is the approach to be used. In terms of research methodology, a sample of 97 consumers was surveyed in February 2018, followed by their analysis using the SPSS statistical package using factor analysis, estimation of econometric models and multivariate analysis of variance. Then, it will be an extraction of conclusions in order to investigate the matter. Based on the findings, consumers seem to have a positive attitude towards business ethics and we observe that consumers expect ethical values to perceive every activity of the company. The originality of this work is to investigate the impact of business ethics on consumer’s behavior and in particular the research documentation that will take place at AB Vassilopoulos.
advisor
author Καβανόζη, Ελένη
author_facet Καβανόζη, Ελένη
author_sort Καβανόζη, Ελένη
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4312
institution University of West Attica Campus II
keyword Πρόθεση αγοράς
Επιχειρησιακή ηθική
Συμπεριφορά καταναλωτή
Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτών
language Greek
physical 84
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-43122018-12-14T10:04:46Z Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος Business ethics and consumer’s behavior. Case study of AB Vasilopoulos Καβανόζη, Ελένη Κυριαζόπουλος, Παναγιώτης TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή Πρόθεση αγοράς Επιχειρησιακή ηθική Συμπεριφορά καταναλωτή Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτών Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των αντιλήψεων των καταναλωτών για την επιχειρηματική ηθική και των παραγόντων που την επηρεάζουν. Γίνεται μελέτη της υφιστάμενης βιβλιογραφίας αναφορικά με την επιχειρηματική ηθική και παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας σχετικά με τις αντιλήψεις των καταναλωτών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης,του ΑΒ Βασιλόπουλος, αναφορικά με ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής. Η προσέγγιση που θα χρησιμοποιηθεί είναι η παραγωγική προσέγγιση, η θεωρητική επισκόπιση αλλά και η ποσοτική έρευνα. Όσο αφορά τη μεθοδολογία έρευνας, πραγματοποιήθηκε έρευνα σε δείγμα 97 καταναλωτών, την περίοδο του Φεβρουαρίου 2018 και ακολούθησε η ανάλυση τους, μέσω του στατιστικού πακέτου SPSS όπου χρησιμοποιήθηκε η παραγοντική ανάλυση, η εκτίμηση οικονομετρικών υποδειγμάτων και η πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης. Έπειτα, ακολούθησε η εξαγωγή των συμπερασμάτων, με σκοπό την διερεύνηση του θέματος. Βάσει των ευρημάτων, οι καταναλωτές φαίνεται να έχουν θετική στάση απέναντι στον όρο επιχειρηματική ηθική και παρατηρούμε οτι οι καταναλωτές αναμένουν οι ηθικές αξίες να διαπνέουν κάθε δραστηριότητα της εταιρίας. Η πρωτοτυπία της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασής της επιχειρηματικής ηθικής στην καταναλωτική συμπεριφορά και ειδικότερα η ερευνητική τεκμηρίωση η οποία θα λάβει χώρα στην επιχείρηση ΑΒ Βασιλόπουλος. The purpose of this study is to examine consumer’s perceptions about business ethics and factors that affect it. A study of the existing bibliography on business ethics is conducted and the findings of the research about consumer’s perceptions of business ethics of a large Greek business, AB Vassilopoulos, are presented. Productive approach, theoretical overview and quantitative research is the approach to be used. In terms of research methodology, a sample of 97 consumers was surveyed in February 2018, followed by their analysis using the SPSS statistical package using factor analysis, estimation of econometric models and multivariate analysis of variance. Then, it will be an extraction of conclusions in order to investigate the matter. Based on the findings, consumers seem to have a positive attitude towards business ethics and we observe that consumers expect ethical values to perceive every activity of the company. The originality of this work is to investigate the impact of business ethics on consumer’s behavior and in particular the research documentation that will take place at AB Vassilopoulos. 2018-04 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4312 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 84 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4312/4/msim_491.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή
Καβανόζη, Ελένη
Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος
title Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος
title_full Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος
title_fullStr Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος
title_full_unstemmed Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος
title_short Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος
title_sort η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. μελέτη περίπτωσης του αβ βασιλόπουλος
title_translated Business ethics and consumer’s behavior. Case study of AB Vasilopoulos
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4312