Η διαπολιτισμικότητα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: το προφίλ του εκπαιδευτικού και η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Τζιάβας, Βασίλειος, Μπαλαδήμα, Ευθυμία-Μαρία
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4305
_version_ 1780278320831660032
abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στη διαπολιτισμική εκπαίδευση, η οποία δεν αφορά αποκλειστικά τα σχολεία εκείνα που φοιτούν «πολιτισμικά διαφοροποιημένοι» μαθητές, αλλά όλα τα σχολεία προκειμένου να κατανοήσουν οι μαθητές την πολυπολιτισμική φύση της κοινωνίας και να την αντανακλούν στις εκπαιδευτικές παροχές τους. Έπειτα, γίνεται ιδιαίτερα αναφορά στα εκπαιδευτικά προγράμματα των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών, στο πρόγραμμα εκπαίδευσης των ομογενών “e- omogeneia”, στις σύγχρονες πρακτικές επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών καθώς και στις στάσεις και αντιλήψεις που έχουν σε σχέση με την αποτελεσματικότητα των εξ’ αποστάσεως προγραμμάτων ειδίκευσης στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού μέσα στην διαπολιτισμική σχολική κοινότητα, ποια είναι η σπουδαιότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και κατά πόσο η επιμόρφωση τους βελτιώνει ή όχι την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και ποιες ελλείψεις εντόπισαν οι εκπαιδευτικοί κατά την συμμετοχή τους στα εν λόγω προγράμματα επιμόρφωσης.
advisor
author Τζιάβας, Βασίλειος
Μπαλαδήμα, Ευθυμία-Μαρία
author_facet Τζιάβας, Βασίλειος
Μπαλαδήμα, Ευθυμία-Μαρία
author_sort Τζιάβας, Βασίλειος
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4305
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Μοντέλα εκπαίδευσης
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Αποτελεσματικότητα
Διαπολιτισμικότητα
language Greek
physical 111
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-43052018-12-14T10:04:52Z Η διαπολιτισμικότητα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: το προφίλ του εκπαιδευτικού και η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση The Interculturality of compulsory education: the teacher profile a nd effectiveness of specialization programs in intercultural education Τζιάβας, Βασίλειος Μπαλαδήμα, Ευθυμία-Μαρία Βρεττός, Ιωάννης TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση Διαπολιτισμική εκπαίδευση Μοντέλα εκπαίδευσης Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Αποτελεσματικότητα Διαπολιτισμικότητα Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στη διαπολιτισμική εκπαίδευση, η οποία δεν αφορά αποκλειστικά τα σχολεία εκείνα που φοιτούν «πολιτισμικά διαφοροποιημένοι» μαθητές, αλλά όλα τα σχολεία προκειμένου να κατανοήσουν οι μαθητές την πολυπολιτισμική φύση της κοινωνίας και να την αντανακλούν στις εκπαιδευτικές παροχές τους. Έπειτα, γίνεται ιδιαίτερα αναφορά στα εκπαιδευτικά προγράμματα των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών, στο πρόγραμμα εκπαίδευσης των ομογενών “e- omogeneia”, στις σύγχρονες πρακτικές επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών καθώς και στις στάσεις και αντιλήψεις που έχουν σε σχέση με την αποτελεσματικότητα των εξ’ αποστάσεως προγραμμάτων ειδίκευσης στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού μέσα στην διαπολιτισμική σχολική κοινότητα, ποια είναι η σπουδαιότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και κατά πόσο η επιμόρφωση τους βελτιώνει ή όχι την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και ποιες ελλείψεις εντόπισαν οι εκπαιδευτικοί κατά την συμμετοχή τους στα εν λόγω προγράμματα επιμόρφωσης. 2018-03-17 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4305 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 111 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4305/4/%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%ba%ce%b7%20%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%83%ce%b7%28%ce%9f%ce%9b%ce%9f%ce%9a%ce%9b%ce%97%ce%a1%ce%a9%ce%9c%ce%95%ce%9d%ce%97%29.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση
Τζιάβας, Βασίλειος
Μπαλαδήμα, Ευθυμία-Μαρία
Η διαπολιτισμικότητα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: το προφίλ του εκπαιδευτικού και η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
title Η διαπολιτισμικότητα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: το προφίλ του εκπαιδευτικού και η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
title_full Η διαπολιτισμικότητα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: το προφίλ του εκπαιδευτικού και η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
title_fullStr Η διαπολιτισμικότητα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: το προφίλ του εκπαιδευτικού και η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
title_full_unstemmed Η διαπολιτισμικότητα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: το προφίλ του εκπαιδευτικού και η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
title_short Η διαπολιτισμικότητα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: το προφίλ του εκπαιδευτικού και η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
title_sort η διαπολιτισμικότητα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: το προφίλ του εκπαιδευτικού και η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
title_translated The Interculturality of compulsory education: the teacher profile a nd effectiveness of specialization programs in intercultural education
topic TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4305