Αξιολόγηση του ναυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “operational use of ECDIS” με τη χρήση του μοντέλου αξιολόγησης CIPP

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Καραπούλιος, Αθανάσιος
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4300
_version_ 1780278320145891328
abstract Στόχος αυτής της έρευνας είναι η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού προγράμματος ναυτικής κατάρτισης με τίτλο “Operational Use of ECDIS” το οποίο βασίζεται στο το πρότυπο IMO Model Course 1.27 (2012). Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο αξιολόγησης CIPP (Context, Input, Process, Product) που αναπτύχθηκε από το Stufflebeam (2002) καθώς μεταξύ πολλών μοντέλων αξιολόγησης, το μοντέλο CIPP αποτελεί πολύ ωφέλιμη μέθοδο για την εκπαιδευτική αξιολόγηση. Τα στοιχεία αυτής της περιγραφικής μελέτης συγκεντρώθηκαν από 40 εκπαιδευομένους μέσω, ενός ερωτηματολογίου που ανέπτυξε ο ερευνητής, ενός δομημένου προγράμματος συμμετοχικής παρατήρησης και της ανασκόπησης των υφιστάμενων εγγράφων. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Operational Use of ECDIS” εξυπηρετούσε μερικώς τον σκοπό του. Τα δεδομένα που προέκυψαν έκαναν φανερό ότι είναι απαραίτητες ορισμένες βελτιώσεις σε σχέση με, το περιεχόμενο, τη μεθοδολογία διδασκαλίας, τη μεθοδολογία των εκπαιδευτών προσομοιωτών και την αξιολόγηση του μαθήματος, έτσι ώστε το πρόγραμμα να γίνει πιο ποτελεσματικό. Διαπιστώθηκε επίσης ότι το μοντέλο αξιολόγησης CIPP, αν ακολουθηθεί προσεκτικά, καλύπτει όλες τις διαστάσεις και τα χαρακτηριστικά ενός μαθήματος ναυτικής εκπαίδευσης και παρέχει χρήσιμα αποτελέσματα για την βελτίωση των μαθημάτων στα οποία θα εφαρμοστεί.
abstracttranslated This research aimed to evaluate the maritime training course “Operational Use of ECDIS” based on the IMO Model Course 1.27 (2012). To this end, the CIPP (Context, Input, Process, Product) evaluation model developed by Stufflebeam (2002) was utilized. Among many evaluation models, the CIPP model is very beneficial and recommendable method to educational evaluation. The data of this descriptive study were gathered from 40 students, through a self-reported student questionnaire that was developed by the researcher, a structured participation observation schedule and the review of existing documents. Results of the study indicated that the maritime training course “Operational Use of ECDIS” partially served for its purpose. The resultant data served to present that a number of improvements in the aspects of, content, teaching methodology, simulator instructor methodology and assessment of the course were required to make the course more effective. It emerged that the CIPP evaluation model, if followed carefully, it covers all dimensions and features of a maritime training course and provides useful results for the developing of the existing training course.
advisor
author Καραπούλιος, Αθανάσιος
author_facet Καραπούλιος, Αθανάσιος
author_sort Καραπούλιος, Αθανάσιος
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4300
institution University of West Attica Campus II
keyword Αξιολόγηση ECDIS
Μοντέλο CIPP
IMO Model Course 1.27
Αξιολόγηση ναυτικής εκπαίδευσης
Ναυτική εκπαίδευση
Ναυτική κατάρτιση
Σύμβαση STCW
language Greek
physical 162
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-43002018-12-14T10:05:05Z Αξιολόγηση του ναυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “operational use of ECDIS” με τη χρήση του μοντέλου αξιολόγησης CIPP Evaluation of the maritime training course “operational use of ECDIS” using CIPP model Καραπούλιος, Αθανάσιος Νικητάκος, Νικήτας TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση TPSH::Τεχνολογία Αξιολόγηση ECDIS Μοντέλο CIPP IMO Model Course 1.27 Αξιολόγηση ναυτικής εκπαίδευσης Ναυτική εκπαίδευση Ναυτική κατάρτιση Σύμβαση STCW Στόχος αυτής της έρευνας είναι η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού προγράμματος ναυτικής κατάρτισης με τίτλο “Operational Use of ECDIS” το οποίο βασίζεται στο το πρότυπο IMO Model Course 1.27 (2012). Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο αξιολόγησης CIPP (Context, Input, Process, Product) που αναπτύχθηκε από το Stufflebeam (2002) καθώς μεταξύ πολλών μοντέλων αξιολόγησης, το μοντέλο CIPP αποτελεί πολύ ωφέλιμη μέθοδο για την εκπαιδευτική αξιολόγηση. Τα στοιχεία αυτής της περιγραφικής μελέτης συγκεντρώθηκαν από 40 εκπαιδευομένους μέσω, ενός ερωτηματολογίου που ανέπτυξε ο ερευνητής, ενός δομημένου προγράμματος συμμετοχικής παρατήρησης και της ανασκόπησης των υφιστάμενων εγγράφων. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Operational Use of ECDIS” εξυπηρετούσε μερικώς τον σκοπό του. Τα δεδομένα που προέκυψαν έκαναν φανερό ότι είναι απαραίτητες ορισμένες βελτιώσεις σε σχέση με, το περιεχόμενο, τη μεθοδολογία διδασκαλίας, τη μεθοδολογία των εκπαιδευτών προσομοιωτών και την αξιολόγηση του μαθήματος, έτσι ώστε το πρόγραμμα να γίνει πιο ποτελεσματικό. Διαπιστώθηκε επίσης ότι το μοντέλο αξιολόγησης CIPP, αν ακολουθηθεί προσεκτικά, καλύπτει όλες τις διαστάσεις και τα χαρακτηριστικά ενός μαθήματος ναυτικής εκπαίδευσης και παρέχει χρήσιμα αποτελέσματα για την βελτίωση των μαθημάτων στα οποία θα εφαρμοστεί. This research aimed to evaluate the maritime training course “Operational Use of ECDIS” based on the IMO Model Course 1.27 (2012). To this end, the CIPP (Context, Input, Process, Product) evaluation model developed by Stufflebeam (2002) was utilized. Among many evaluation models, the CIPP model is very beneficial and recommendable method to educational evaluation. The data of this descriptive study were gathered from 40 students, through a self-reported student questionnaire that was developed by the researcher, a structured participation observation schedule and the review of existing documents. Results of the study indicated that the maritime training course “Operational Use of ECDIS” partially served for its purpose. The resultant data served to present that a number of improvements in the aspects of, content, teaching methodology, simulator instructor methodology and assessment of the course were required to make the course more effective. It emerged that the CIPP evaluation model, if followed carefully, it covers all dimensions and features of a maritime training course and provides useful results for the developing of the existing training course. 2018-03 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4300 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. Πανεπιστήμιο Αιγαίου 162 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4300/4/ntst6.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση
TPSH::Τεχνολογία
Καραπούλιος, Αθανάσιος
Αξιολόγηση του ναυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “operational use of ECDIS” με τη χρήση του μοντέλου αξιολόγησης CIPP
title Αξιολόγηση του ναυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “operational use of ECDIS” με τη χρήση του μοντέλου αξιολόγησης CIPP
title_full Αξιολόγηση του ναυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “operational use of ECDIS” με τη χρήση του μοντέλου αξιολόγησης CIPP
title_fullStr Αξιολόγηση του ναυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “operational use of ECDIS” με τη χρήση του μοντέλου αξιολόγησης CIPP
title_full_unstemmed Αξιολόγηση του ναυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “operational use of ECDIS” με τη χρήση του μοντέλου αξιολόγησης CIPP
title_short Αξιολόγηση του ναυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “operational use of ECDIS” με τη χρήση του μοντέλου αξιολόγησης CIPP
title_sort αξιολόγηση του ναυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “operational use of ecdis” με τη χρήση του μοντέλου αξιολόγησης cipp
title_translated Evaluation of the maritime training course “operational use of ECDIS” using CIPP model
topic TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση
TPSH::Τεχνολογία
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4300