Η σημασία της εκπαίδευσης - επιμόρφωσης καθώς και της αξιολόγησης υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα - Μελέτη περίπτωσης υπαλλήλων Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4295 |
_version_ | 1780278319677177856 |
---|---|
abstract | Η συστηματική παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχή ενημέρωση του ανθρώπινου δυναμικού του δημοσίου τομέα, την ευκολότερη προσαρμογή του στα νέα δεδομένα, τον εμπλουτισμό των γνώσεων και δεξιοτήτων του προκειμένου μέσω της βελτίωσης των ατομικών γνώσεων να βελτιώνεται και το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχονται στους πολίτες. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να διερευνηθούν οι απόψεις των υπαλλήλων του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) αναφορικά με το στοιχείο της εκπαίδευσης – επιμόρφωσης καθώς και του ρόλου της αξιολόγησης εργασίας των υπαλλήλων στο δημόσιο τομέα. Επίσης, επιμέρους στόχος της έρευνας ήταν να γίνει καταγραφή της λειτουργίας της αξιολόγησης στο ΕΚΔΔΑ και να εξακριβωθεί η ικανοποίηση των υπαλλήλων από αυτή. Για τον λόγο αυτό, διενεργήθηκε μία έρευνα πρωτογενών δεδομένων με τη χρήση ερωτηματολογίου η οποία μεταξύ άλλων έδειξε πως οι εργαζόμενοι είναι υπέρ της περαιτέρω εκπαίδευσης τους καθώς θεωρούν πως με τον τρόπο αυτό βελτιώνονται σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, πως θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και άλλες μέθοδοι εκπαίδευσης όπως η εναλλαγή στις θέσεις εργασίας πάντα όμως με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά των υπαλλήλων, ενώ υπάρχει μία γενικότερη ικανοποίηση των εργαζομένων για τις παρεχόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες η οποία θα πρέπει να διατηρηθεί σε όσο το δυνατόν πιο υψηλά επίπεδα. Οι διαπιστώσεις ωστόσο για την αξιολόγηση, αναφέρουν πως οι εργαζόμενοι παρουσιάζουν υψηλή ικανοποίηση από την διαδικασία αξιολόγησης αλλά και από τους παράγοντες που συνθέτουν την αξιολόγηση. Παρά ταύτα όπως τονίζεται, πως υπάρχει χαμηλότερη ικανοποίηση από τους τρόπους αξιολόγησης και επομένως παρεμβάσεις θα πρέπει να γίνουν προς τον εμπλουτισμό τους. |
abstracttranslated | By systematically participating in educational programs, the human resources of the public sector are constantly informed, enriching their knowledge and skills in order to adapt to the new data and improve the level of services provided to citizens. This dissertation attempts to investigate the views of employees of the National Center for Public Administration and Local Government (EKDDA) regarding the element of education - training as well as the role of the evaluation of the work of employees in the public sector. Also, the specific objective of the survey was to record the functioning of the evaluation in the EKDDA and to verify the satisfaction of its employees. For this reason, a survey based on primary data was conducted, using a questionnaire, which among other things showed, firstly, that employees are in favor of getting further education, as they believe that they improve in personal and professional terms, and, secondly, that other methods of education and training could also be used, such as job rotation, but always in the light of the specificities and characteristics of the employees; meanwhile, there is a general satisfaction of the employees with the educational services, which should be kept as high as possible. Overall, the findings indicate that the employees are highly satisfied with the evaluation process and with the factors that make up the assessment. However, as it is emphasized, there is less satisfaction with the ways of evaluation and therefore interventions should be made to enrich them. |
advisor | |
author | Αντωνάκος, Γεώργιος |
author_facet | Αντωνάκος, Γεώργιος |
author_sort | Αντωνάκος, Γεώργιος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
format | Μεταπτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-4295 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Εκπαίδευση προσωπικού ΕΚΚΔΑ Δημόσιος τομέας Αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού Ανάπτυξη προσωπικού Αξιολόγηση στον δημόσιο τομέα |
language | Greek |
physical | 140 |
publishDate | 2017 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-42952018-12-14T10:04:42Z Η σημασία της εκπαίδευσης - επιμόρφωσης καθώς και της αξιολόγησης υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα - Μελέτη περίπτωσης υπαλλήλων Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης The importance of education - training as well as employee evaluation in the public sector - The case of the National Centre for Public Administration and Local Government (EKDDA) Αντωνάκος, Γεώργιος Χυζ, Αλίνα TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Προσωπικού TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Δημόσια Διοίκηση TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Δημόσια Οικονομικά Εκπαίδευση προσωπικού ΕΚΚΔΑ Δημόσιος τομέας Αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού Ανάπτυξη προσωπικού Αξιολόγηση στον δημόσιο τομέα Η συστηματική παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχή ενημέρωση του ανθρώπινου δυναμικού του δημοσίου τομέα, την ευκολότερη προσαρμογή του στα νέα δεδομένα, τον εμπλουτισμό των γνώσεων και δεξιοτήτων του προκειμένου μέσω της βελτίωσης των ατομικών γνώσεων να βελτιώνεται και το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχονται στους πολίτες. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να διερευνηθούν οι απόψεις των υπαλλήλων του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) αναφορικά με το στοιχείο της εκπαίδευσης – επιμόρφωσης καθώς και του ρόλου της αξιολόγησης εργασίας των υπαλλήλων στο δημόσιο τομέα. Επίσης, επιμέρους στόχος της έρευνας ήταν να γίνει καταγραφή της λειτουργίας της αξιολόγησης στο ΕΚΔΔΑ και να εξακριβωθεί η ικανοποίηση των υπαλλήλων από αυτή. Για τον λόγο αυτό, διενεργήθηκε μία έρευνα πρωτογενών δεδομένων με τη χρήση ερωτηματολογίου η οποία μεταξύ άλλων έδειξε πως οι εργαζόμενοι είναι υπέρ της περαιτέρω εκπαίδευσης τους καθώς θεωρούν πως με τον τρόπο αυτό βελτιώνονται σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, πως θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και άλλες μέθοδοι εκπαίδευσης όπως η εναλλαγή στις θέσεις εργασίας πάντα όμως με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά των υπαλλήλων, ενώ υπάρχει μία γενικότερη ικανοποίηση των εργαζομένων για τις παρεχόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες η οποία θα πρέπει να διατηρηθεί σε όσο το δυνατόν πιο υψηλά επίπεδα. Οι διαπιστώσεις ωστόσο για την αξιολόγηση, αναφέρουν πως οι εργαζόμενοι παρουσιάζουν υψηλή ικανοποίηση από την διαδικασία αξιολόγησης αλλά και από τους παράγοντες που συνθέτουν την αξιολόγηση. Παρά ταύτα όπως τονίζεται, πως υπάρχει χαμηλότερη ικανοποίηση από τους τρόπους αξιολόγησης και επομένως παρεμβάσεις θα πρέπει να γίνουν προς τον εμπλουτισμό τους. By systematically participating in educational programs, the human resources of the public sector are constantly informed, enriching their knowledge and skills in order to adapt to the new data and improve the level of services provided to citizens. This dissertation attempts to investigate the views of employees of the National Center for Public Administration and Local Government (EKDDA) regarding the element of education - training as well as the role of the evaluation of the work of employees in the public sector. Also, the specific objective of the survey was to record the functioning of the evaluation in the EKDDA and to verify the satisfaction of its employees. For this reason, a survey based on primary data was conducted, using a questionnaire, which among other things showed, firstly, that employees are in favor of getting further education, as they believe that they improve in personal and professional terms, and, secondly, that other methods of education and training could also be used, such as job rotation, but always in the light of the specificities and characteristics of the employees; meanwhile, there is a general satisfaction of the employees with the educational services, which should be kept as high as possible. Overall, the findings indicate that the employees are highly satisfied with the evaluation process and with the factors that make up the assessment. However, as it is emphasized, there is less satisfaction with the ways of evaluation and therefore interventions should be made to enrich them. 2017-10-21 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4295 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 140 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4295/4/antonakos.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Προσωπικού TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Δημόσια Διοίκηση TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Δημόσια Οικονομικά Αντωνάκος, Γεώργιος Η σημασία της εκπαίδευσης - επιμόρφωσης καθώς και της αξιολόγησης υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα - Μελέτη περίπτωσης υπαλλήλων Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης |
title | Η σημασία της εκπαίδευσης - επιμόρφωσης καθώς και της αξιολόγησης υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα - Μελέτη περίπτωσης υπαλλήλων Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης |
title_full | Η σημασία της εκπαίδευσης - επιμόρφωσης καθώς και της αξιολόγησης υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα - Μελέτη περίπτωσης υπαλλήλων Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης |
title_fullStr | Η σημασία της εκπαίδευσης - επιμόρφωσης καθώς και της αξιολόγησης υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα - Μελέτη περίπτωσης υπαλλήλων Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης |
title_full_unstemmed | Η σημασία της εκπαίδευσης - επιμόρφωσης καθώς και της αξιολόγησης υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα - Μελέτη περίπτωσης υπαλλήλων Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης |
title_short | Η σημασία της εκπαίδευσης - επιμόρφωσης καθώς και της αξιολόγησης υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα - Μελέτη περίπτωσης υπαλλήλων Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης |
title_sort | η σημασία της εκπαίδευσης - επιμόρφωσης καθώς και της αξιολόγησης υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα - μελέτη περίπτωσης υπαλλήλων εθνικού κέντρου δημόσιας διοίκησης και αυτοδιοίκησης |
title_translated | The importance of education - training as well as employee evaluation in the public sector - The case of the National Centre for Public Administration and Local Government (EKDDA) |
topic | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Προσωπικού TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Δημόσια Διοίκηση TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Δημόσια Οικονομικά |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4295 |