Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Ζέρβα, Αγγελική, Νερατζίνη, Σταματία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4249
_version_ 1780524916109475840
abstract Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων. Αρχικά γίνεται αναφορά σε θεωρητικό πλαίσιο της έννοιας και του ρόλου των δημοσκοπήσεων. Εν συνεχεία, αναλύονται οι μέθοδοι με τις οποίες πραγματοποιείται η δημοσκόπηση, καθώς και οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο. Τέλος ακολουθεί παρουσίαση και ανάλυση του ερευνητικού πλαισίου, καθώς και συμπεράσματα που διεξάγονται από αυτή.
advisor
author Ζέρβα, Αγγελική
Νερατζίνη, Σταματία
author_facet Ζέρβα, Αγγελική
Νερατζίνη, Σταματία
author_sort Ζέρβα, Αγγελική
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4249
institution University of West Attica Campus II
keyword Δημοσκοπήσεις
Δειγματοληψία
Εταιρίες δημοσκοπήσεων
language Greek
physical 76
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-42492018-12-14T10:40:35Z Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων Ζέρβα, Αγγελική Νερατζίνη, Σταματία Χαλικιάς, Μιλτιάδης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Έρευνα Αγοράς Δημοσκοπήσεις Δειγματοληψία Εταιρίες δημοσκοπήσεων Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων. Αρχικά γίνεται αναφορά σε θεωρητικό πλαίσιο της έννοιας και του ρόλου των δημοσκοπήσεων. Εν συνεχεία, αναλύονται οι μέθοδοι με τις οποίες πραγματοποιείται η δημοσκόπηση, καθώς και οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο. Τέλος ακολουθεί παρουσίαση και ανάλυση του ερευνητικού πλαισίου, καθώς και συμπεράσματα που διεξάγονται από αυτή. 2018-04 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4249 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 76 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4249/4/adm_7286_6297.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Έρευνα Αγοράς
Ζέρβα, Αγγελική
Νερατζίνη, Σταματία
Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων
title Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων
title_full Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων
title_fullStr Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων
title_full_unstemmed Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων
title_short Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων
title_sort μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Έρευνα Αγοράς
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4249