Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
Κύριος συγγραφέας: | Αλιφραγκή, Βαμβακία |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4233 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Aξιολόγηση προγράμματος Erasmus+ του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
ανά: Τελεκφάλβι, Γκαμπριέλα, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Συντήρηση και ανακατασκευή χειροκίνητου κυλίνδρου ελασματουργείου εργαστηρίου Μηχανουργικής Τεχνολογίας , Τμήματος Μηχανολόγων , Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
ανά: Δουρχάν, Αδέμ, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
ανά: Ανδρεάκου, Αντωνία
Έκδοση: (2018) -
Στέγαστρο με μεταβλητά στοιχεία παραμετρικού ελέγχου στον προαύλιο χώρο του ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.
ανά: Σκομβούλης, Δημήτριος
Έκδοση: (2017) -
Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας υποβολής και επεξεργασίας εγγράφων προγράμματος Erasmus+ φοιτητών ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.
ανά: Γεωργάς, Ευστάθιος, κ.ά.
Έκδοση: (2017)