Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
Main Author: | Αλιφραγκή, Βαμβακία |
---|---|
Format: | Postgraduate Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4233 |
Similar Items
-
Aξιολόγηση προγράμματος Erasmus+ του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
by: Τελεκφάλβι, Γκαμπριέλα, et al.
Published: (2017) -
Συντήρηση και ανακατασκευή χειροκίνητου κυλίνδρου ελασματουργείου εργαστηρίου Μηχανουργικής Τεχνολογίας , Τμήματος Μηχανολόγων , Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
by: Δουρχάν, Αδέμ, et al.
Published: (2017) -
Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
by: Ανδρεάκου, Αντωνία
Published: (2018) -
Στέγαστρο με μεταβλητά στοιχεία παραμετρικού ελέγχου στον προαύλιο χώρο του ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.
by: Σκομβούλης, Δημήτριος
Published: (2017) -
Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας υποβολής και επεξεργασίας εγγράφων προγράμματος Erasmus+ φοιτητών ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ.
by: Γεωργάς, Ευστάθιος, et al.
Published: (2017)