Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αλιφραγκή, Βαμβακία
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4233
_version_ 1780278306141110272
abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.» επικεντρώνεται στην αξιολόγηση του έργου του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. μέσω της μέτρησης του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Για την υλοποίηση του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε έρευνα που αφορά στις απόψεις των φοιτητών και αποφοίτων σχετικά με τις παρεχόμενες προς αυτούς υπηρεσίες. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να προσδιοριστούν οι παράγοντες εκείνοι που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.. Επιπλέον να εντοπιστούν τα δυνατά και αδύνατα στοιχεία του γραφείου καθώς και η μετέπειτα διόρθωση και βελτίωση τους. Στην έρευνα απάντησαν 256 φοιτητές και απόφοιτοι διαφόρων τμημάτων, χρήστες των υπηρεσιών του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ..Το Γραφείο Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. έχοντας σαν βασικό στόχο την κάλυψη των απαιτήσεων των φοιτητών και αποφοίτων και έχοντας σαν αποστολή του την προσφορά υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, ενσωμάτωσε τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στο εσωτερικό του και υιοθέτησε σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2008.
abstracttranslated Total Quality Management and Measuring users’ satisfaction. Case study: Measuring users’ satisfaction from the services of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences This diploma thesis is on “Total Quality Management and Measuring users’ satisfaction. Case study: Measuring users’ satisfaction from the services of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences” focuses on the evaluation of the work of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences by measuring the satisfaction of users with the services provided. In order to achieve this goal, a survey was carried out on the views of students and graduates on the services provided to them. The aim of this research is to identify the factors that affect students' satisfaction with the services provided by the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences. In addition, to identify the strengths and weaknesses of the office as well as their subsequent correction and improvement. The survey was responded by 256 students and graduates of various departments, users of the services of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences. Τhe Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences, aiming to meet the requirements of students and graduates and having as a mission the provision of high quality services, integrated the Total Quality Management within and adopted a Quality Management System in accordance with the International Standard ISO 9001: 2008.
advisor
author Αλιφραγκή, Βαμβακία
author_facet Αλιφραγκή, Βαμβακία
author_sort Αλιφραγκή, Βαμβακία
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4233
institution University of West Attica Campus II
keyword Γραφεία Διασύνδεσης Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Γραφείο Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ
Ποιότητα υπηρεσιών
Διοίκηση ολικής ποιότητας
Ικανοποίηση πελατών
Ικανοποίηση φοιτητών και αποφοίτων
language Greek
physical 259
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-42332018-12-14T10:04:42Z Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Total Quality Management and Measuring users’ satisfaction. Case study: Measuring users’ satisfaction from the services of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences Αλιφραγκή, Βαμβακία Σταυρουλάκης, Δημήτριος TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότητας TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Δημόσια Οικονομικά Γραφεία Διασύνδεσης Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γραφείο Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ Ποιότητα υπηρεσιών Διοίκηση ολικής ποιότητας Ικανοποίηση πελατών Ικανοποίηση φοιτητών και αποφοίτων Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.» επικεντρώνεται στην αξιολόγηση του έργου του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. μέσω της μέτρησης του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Για την υλοποίηση του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε έρευνα που αφορά στις απόψεις των φοιτητών και αποφοίτων σχετικά με τις παρεχόμενες προς αυτούς υπηρεσίες. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να προσδιοριστούν οι παράγοντες εκείνοι που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.. Επιπλέον να εντοπιστούν τα δυνατά και αδύνατα στοιχεία του γραφείου καθώς και η μετέπειτα διόρθωση και βελτίωση τους. Στην έρευνα απάντησαν 256 φοιτητές και απόφοιτοι διαφόρων τμημάτων, χρήστες των υπηρεσιών του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ..Το Γραφείο Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. έχοντας σαν βασικό στόχο την κάλυψη των απαιτήσεων των φοιτητών και αποφοίτων και έχοντας σαν αποστολή του την προσφορά υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, ενσωμάτωσε τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στο εσωτερικό του και υιοθέτησε σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2008. Total Quality Management and Measuring users’ satisfaction. Case study: Measuring users’ satisfaction from the services of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences This diploma thesis is on “Total Quality Management and Measuring users’ satisfaction. Case study: Measuring users’ satisfaction from the services of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences” focuses on the evaluation of the work of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences by measuring the satisfaction of users with the services provided. In order to achieve this goal, a survey was carried out on the views of students and graduates on the services provided to them. The aim of this research is to identify the factors that affect students' satisfaction with the services provided by the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences. In addition, to identify the strengths and weaknesses of the office as well as their subsequent correction and improvement. The survey was responded by 256 students and graduates of various departments, users of the services of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences. Τhe Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences, aiming to meet the requirements of students and graduates and having as a mission the provision of high quality services, integrated the Total Quality Management within and adopted a Quality Management System in accordance with the International Standard ISO 9001: 2008. 2017-06-28 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4233 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 259 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4233/4/Alifragi.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Δημόσια Οικονομικά
Αλιφραγκή, Βαμβακία
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
title Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
title_full Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
title_fullStr Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
title_full_unstemmed Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
title_short Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
title_sort διοίκηση ολικής ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. μελέτη περίπτωσης: η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του γραφείου διασύνδεσης δ.α.στα. α.ε.ι. πειραια τ.τ.
title_translated Total Quality Management and Measuring users’ satisfaction. Case study: Measuring users’ satisfaction from the services of the Liaison Office Structure of Employment and Standardization in Piraeus University of Applied Sciences
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Δημόσια Οικονομικά
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4233