Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Αλιφραγκή, Β. (2017). Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Αλιφραγκή, Βαμβακία. Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Αλιφραγκή, Βαμβακία. Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.