APA (7th ed.) Citation

Αλιφραγκή, Β. (2017). Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Αλιφραγκή, Βαμβακία. Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.

MLA (8th ed.) Citation

Αλιφραγκή, Βαμβακία. Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.