Αλιφραγκή, Β. (2017). Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΑλιφραγκή, Βαμβακία. Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
MLA (8th ed.) CitationΑλιφραγκή, Βαμβακία. Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.