Αξιολόγηση προσωπικού στις υπηρεσίες υγείας – Υποκίνηση

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σαχίνη, Ελένη
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4201
_version_ 1780524555566055424
abstract Η απαίτηση και επιδίωξη της κοινωνίας για εξασφάλιση υψηλού επιπέδου υγείας του πληθυσμού, κυριαρχεί τόσο στην Ελλάδα όπως και σε κάθε ευνομούμενο κράτος. Κρίνεται απαραίτητη η αξιολόγηση του εργαζόμενου στον υγειονομικό χώρο, και μπορεί να επιτευχθεί με την χρήση μιας συστηματικής μεθόδου αξιολόγησης. Η συνεχής εκπαίδευση, ο έλεγχος της απόδοσης και συμπεριφοράς στον εργασιακό χώρο και η βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων είναι κάποια από τα βασικά στοιχεία τα οποία θα να απορρέουν από τη μέθοδο αξιολόγησης που θα εφαρμοστεί. Στην χώρα μας, η μη ορθή αξιοποίηση και η έλλειψη διαθέσιμων ανθρώπινων πόρων, καθιστά τον νοσοκομειακό έναντι του συνόλου του υγειονομικού τομέα, ως τον δαπανηρότερο, απορροφώντας μεγάλο ποσοστό του συνολικού προϋπολογισμού για την υγεία. Στην προσπάθεια μείωσης των δαπανών στον χώρο της υγείας είναι αναγκαία η χρήση μιας μεθόδου αξιολόγησης, από την οποία άμεσα ή έμμεσα θα απορρέουν η συνεχής βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων, η δια βίου εκπαίδευσή τους και ο έλεγχος της αποδοτικότητάς και συμπεριφοράς στο εργασιακό τους περιβάλλον. Το ανθρώπινο δυναμικό των υπηρεσιών υγείας, που ως τομέας από επιχειρησιακή άποψη χαρακτηρίζεται σε μεγάλο βαθμό «εντάσεως εργασίας», είναι καθοριστικός παράγοντας λειτουργίας των οργανισμών που τις παρέχουν. Οι εργαζόμενοι στις μονάδες υγείας συνδέονται άμεσα με τον πολίτη, γι αυτό καθίσταται αναγκαίο να υιοθετηθεί ένα πιο ανθρωποκεντρικό μοντέλο διοίκησης αν λάβουμε υπόψη ότι η ικανοποίηση των εργαζομένων επηρεάζει τόσο την ποιότητα των παρεχόμενων προς την κοινωνία υπηρεσιών όσο και την εύρυθμη λειτουργία του ίδιου του οργανισμού. Η εφαρμογή των σύγχρονων θεωριών των κινήτρων είναι απαραίτητη για τη διατήρηση ενός ικανοποιημένου προσωπικού. Η αύξηση της απόδοσης και της ικανοποίησης των εργαζομένων από την εργασία τους, μπορεί να επιτευχθεί με την διάγνωση των αναγκών τους και την επιλογή των κατάλληλων βάση των αναγκών, τεχνικών που προσφέρονται από τις διάφορες θεωρίες υποκίνησης. Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια και στους στόχους της αξιολόγησης του προσωπικού, στις μεθόδους και συστήματα καθώς και στο υπάρχον νομοθετικό καθεστώς από το οποίο διέπεται η αξιολόγηση των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα σήμερα. Επίσης ορίζεται η υποκίνηση, αναφέρονται οι βασικές θεωρίες και τεχνικές καθώς και η διαδικασία της παρακίνησης των εργαζομένων στο χώρο της εργασίας τους.
abstracttranslated In every well-governed state, as in Greece, dominates the demand and pursuit of society to ensure a high level of population health. The use of a systematic evaluation process from which we derive the continuous training of health personnel, improvement of professional skills, control of performance and employee behavior in hospitals, it is absolutely necessary. The hospital sector in Greece, due to the shortage and improper utilization of available resources animate, absorbs a large percentage of total expenditure against the budget for health, which makes it imperative for effective utilization. The use of a systematic evaluation process which directly or indirectly push health workers to a lifelong training, the continuous improvement of professional skills, control of efficiency and of the working environment to conduct this effort is necessary. The human resources of the health services, as sector operationally characterized largely "labor intensive", is decisive factor operation of organizations that provide them. Workers in health facilities directly related to the citizen, so it becomes necessary to adopt a more humanistic management model considering that employee satisfaction affects the quality of services to the service society and the proper functioning of the organization itself. The application of modern theories of motivation is essential for maintaining a satisfied staff. The diagnosis of needs and the choice of appropriate techniques, offered by these different theories, will motivate employees thus increasing their performance and satisfaction from work. In this issue refers to the concept and objectives of personnel evaluation, methods and systems and the existing legal regime which governs the assessment of employees in the public sector nowadays. Also, defined the motivation, the basic theories and techniques and the process of motivating employees in their workplace.
advisor
author Σαχίνη, Ελένη
author_facet Σαχίνη, Ελένη
author_sort Σαχίνη, Ελένη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4201
institution University of West Attica Campus II
keyword Αξιολόγηση υγειονομικού προσωπικού
Αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού
Παρακίνηση εργαζομένων
language Greek
physical 75
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-42012018-12-14T10:40:52Z Αξιολόγηση προσωπικού στις υπηρεσίες υγείας – Υποκίνηση Assessment personnel in health services - motivation Σαχίνη, Ελένη Παπαγρηγορίου, Αριστείδης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Προσωπικού Αξιολόγηση υγειονομικού προσωπικού Αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού Παρακίνηση εργαζομένων Η απαίτηση και επιδίωξη της κοινωνίας για εξασφάλιση υψηλού επιπέδου υγείας του πληθυσμού, κυριαρχεί τόσο στην Ελλάδα όπως και σε κάθε ευνομούμενο κράτος. Κρίνεται απαραίτητη η αξιολόγηση του εργαζόμενου στον υγειονομικό χώρο, και μπορεί να επιτευχθεί με την χρήση μιας συστηματικής μεθόδου αξιολόγησης. Η συνεχής εκπαίδευση, ο έλεγχος της απόδοσης και συμπεριφοράς στον εργασιακό χώρο και η βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων είναι κάποια από τα βασικά στοιχεία τα οποία θα να απορρέουν από τη μέθοδο αξιολόγησης που θα εφαρμοστεί. Στην χώρα μας, η μη ορθή αξιοποίηση και η έλλειψη διαθέσιμων ανθρώπινων πόρων, καθιστά τον νοσοκομειακό έναντι του συνόλου του υγειονομικού τομέα, ως τον δαπανηρότερο, απορροφώντας μεγάλο ποσοστό του συνολικού προϋπολογισμού για την υγεία. Στην προσπάθεια μείωσης των δαπανών στον χώρο της υγείας είναι αναγκαία η χρήση μιας μεθόδου αξιολόγησης, από την οποία άμεσα ή έμμεσα θα απορρέουν η συνεχής βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων, η δια βίου εκπαίδευσή τους και ο έλεγχος της αποδοτικότητάς και συμπεριφοράς στο εργασιακό τους περιβάλλον. Το ανθρώπινο δυναμικό των υπηρεσιών υγείας, που ως τομέας από επιχειρησιακή άποψη χαρακτηρίζεται σε μεγάλο βαθμό «εντάσεως εργασίας», είναι καθοριστικός παράγοντας λειτουργίας των οργανισμών που τις παρέχουν. Οι εργαζόμενοι στις μονάδες υγείας συνδέονται άμεσα με τον πολίτη, γι αυτό καθίσταται αναγκαίο να υιοθετηθεί ένα πιο ανθρωποκεντρικό μοντέλο διοίκησης αν λάβουμε υπόψη ότι η ικανοποίηση των εργαζομένων επηρεάζει τόσο την ποιότητα των παρεχόμενων προς την κοινωνία υπηρεσιών όσο και την εύρυθμη λειτουργία του ίδιου του οργανισμού. Η εφαρμογή των σύγχρονων θεωριών των κινήτρων είναι απαραίτητη για τη διατήρηση ενός ικανοποιημένου προσωπικού. Η αύξηση της απόδοσης και της ικανοποίησης των εργαζομένων από την εργασία τους, μπορεί να επιτευχθεί με την διάγνωση των αναγκών τους και την επιλογή των κατάλληλων βάση των αναγκών, τεχνικών που προσφέρονται από τις διάφορες θεωρίες υποκίνησης. Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια και στους στόχους της αξιολόγησης του προσωπικού, στις μεθόδους και συστήματα καθώς και στο υπάρχον νομοθετικό καθεστώς από το οποίο διέπεται η αξιολόγηση των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα σήμερα. Επίσης ορίζεται η υποκίνηση, αναφέρονται οι βασικές θεωρίες και τεχνικές καθώς και η διαδικασία της παρακίνησης των εργαζομένων στο χώρο της εργασίας τους. In every well-governed state, as in Greece, dominates the demand and pursuit of society to ensure a high level of population health. The use of a systematic evaluation process from which we derive the continuous training of health personnel, improvement of professional skills, control of performance and employee behavior in hospitals, it is absolutely necessary. The hospital sector in Greece, due to the shortage and improper utilization of available resources animate, absorbs a large percentage of total expenditure against the budget for health, which makes it imperative for effective utilization. The use of a systematic evaluation process which directly or indirectly push health workers to a lifelong training, the continuous improvement of professional skills, control of efficiency and of the working environment to conduct this effort is necessary. The human resources of the health services, as sector operationally characterized largely "labor intensive", is decisive factor operation of organizations that provide them. Workers in health facilities directly related to the citizen, so it becomes necessary to adopt a more humanistic management model considering that employee satisfaction affects the quality of services to the service society and the proper functioning of the organization itself. The application of modern theories of motivation is essential for maintaining a satisfied staff. The diagnosis of needs and the choice of appropriate techniques, offered by these different theories, will motivate employees thus increasing their performance and satisfaction from work. In this issue refers to the concept and objectives of personnel evaluation, methods and systems and the existing legal regime which governs the assessment of employees in the public sector nowadays. Also, defined the motivation, the basic theories and techniques and the process of motivating employees in their workplace. 2018-03 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4201 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 75 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4201/4/adm_7537%20.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Προσωπικού
Σαχίνη, Ελένη
Αξιολόγηση προσωπικού στις υπηρεσίες υγείας – Υποκίνηση
title Αξιολόγηση προσωπικού στις υπηρεσίες υγείας – Υποκίνηση
title_full Αξιολόγηση προσωπικού στις υπηρεσίες υγείας – Υποκίνηση
title_fullStr Αξιολόγηση προσωπικού στις υπηρεσίες υγείας – Υποκίνηση
title_full_unstemmed Αξιολόγηση προσωπικού στις υπηρεσίες υγείας – Υποκίνηση
title_short Αξιολόγηση προσωπικού στις υπηρεσίες υγείας – Υποκίνηση
title_sort αξιολόγηση προσωπικού στις υπηρεσίες υγείας – υποκίνηση
title_translated Assessment personnel in health services - motivation
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Προσωπικού
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4201