Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Κύριος συγγραφέας: | Μουτσανά, Χρυσαφένια |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4200 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ανάλυση ιστοσελίδων εταιριών δερμοκαλλυντικών προϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
ανά: Καμπουρογιάννη, Ευγενία
Έκδοση: (2014) -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία και η εφαρμογή τους στην πολιτική
ανά: Κούζιου, Σοφία
Έκδοση: (2014) -
Εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες Μεσογειακές χώρες. Εξέλιξη και E-Marketing
ανά: Πενθερουδάκη, Ηλέκτρα, κ.ά.
Έκδοση: (2014) -
Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας
ανά: Νάστος, Αθανάσιος
Έκδοση: (2017) -
Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
ανά: Καλυβιώτη, Αναστασία
Έκδοση: (2014)