Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μουτσανά, Χρυσαφένια
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4200
_version_ 1780524555329077248
abstract Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.). Το κύριο μέρος της εργασίας αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος θα διερευνηθεί η επίδραση που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή μιας τουριστικής επιχείρησης. Εκεί αρχικά θα αποσαφηνιστούν ορισμένες βασικές έννοιες όπως αυτή του τουρισμού και της διαφήμισης . Στην συνέχεια, θα γίνει μια εκτενής ανάλυση για τα μέσα κοινων ικής δικτύωσης που σχετίζονται με τον τουρισμό. Συγκεκριμένα, θα μελετηθεί με ποιον τρόπο επιδρούν τα μέσα αυτά σε μια τουριστική μονάδα καθώς και ποιες είναι οι νέες τεχνολογίες που έχουν βοηθήσει στον κλάδο του τουρισμού. Τέλος θα γίνει και μια αποτίμηση σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που έχει το κάθε μέσο στην προβολή μιας τουριστικής επιχείρησης. Στο δεύτερο μέρος του βασικού κορμού της εργασίας, θα μπορέσουμε μέσα από συνεντεύξεις και έρευνα σε διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις, να κατανοήσουμε καλύτερα την επίδραση που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε αυτές. Η έρευνα αυτή, δίνει την δυνατότητα να έχουμε ακόμη πιο ασφαλή συμπεράσματα αφού θα δούμε και εσωτερικά το θέμα που μελετάμε και όχι μόνο σαν απλοί παρατηρητές. Τέλος, αφού ο λοκληρωθεί το βασικό μέρος, θα είμαστε σε θέση να κάνουμε μια αποτίμηση της εργασίας μέσω ορισμένων συμπερασμάτων που θα έχουν προκύψει αλλά και να κάνουμε κάποιες προτάσεις οι οποίες θα μπορούν να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την σχέση των μέσων κοινωνική ς δικτύωσης και του τουριστικού κλάδου. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που από μόνη της προσφέρει ατελείωτο υλικό για προβολή. Αν λοιπόν υπάρξει και σωστή εκμετάλλευση των νέων τεχνολογιών που έχουμε στην διάθεσή μας αλλά και όρεξη για εργασία από τους αντίστοιχους φορείς, τότε σίγουρα θα μπορούσαμε να έχουμε ένα αποτέλεσμα που δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο ακόμη και από τον πιο απαιτητικό τουρίστα.
advisor
author Μουτσανά, Χρυσαφένια
author_facet Μουτσανά, Χρυσαφένια
author_sort Μουτσανά, Χρυσαφένια
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4200
institution University of West Attica Campus II
keyword Τουρισμός
Μάρκετινγκ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διαφήμιση
Social media
language Greek
physical 72
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-42002018-12-14T10:46:06Z Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης Μουτσανά, Χρυσαφένια Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing TPSH::Τουρισμός Τουρισμός Μάρκετινγκ Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Διαφήμιση Social media Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.). Το κύριο μέρος της εργασίας αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος θα διερευνηθεί η επίδραση που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή μιας τουριστικής επιχείρησης. Εκεί αρχικά θα αποσαφηνιστούν ορισμένες βασικές έννοιες όπως αυτή του τουρισμού και της διαφήμισης . Στην συνέχεια, θα γίνει μια εκτενής ανάλυση για τα μέσα κοινων ικής δικτύωσης που σχετίζονται με τον τουρισμό. Συγκεκριμένα, θα μελετηθεί με ποιον τρόπο επιδρούν τα μέσα αυτά σε μια τουριστική μονάδα καθώς και ποιες είναι οι νέες τεχνολογίες που έχουν βοηθήσει στον κλάδο του τουρισμού. Τέλος θα γίνει και μια αποτίμηση σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που έχει το κάθε μέσο στην προβολή μιας τουριστικής επιχείρησης. Στο δεύτερο μέρος του βασικού κορμού της εργασίας, θα μπορέσουμε μέσα από συνεντεύξεις και έρευνα σε διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις, να κατανοήσουμε καλύτερα την επίδραση που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε αυτές. Η έρευνα αυτή, δίνει την δυνατότητα να έχουμε ακόμη πιο ασφαλή συμπεράσματα αφού θα δούμε και εσωτερικά το θέμα που μελετάμε και όχι μόνο σαν απλοί παρατηρητές. Τέλος, αφού ο λοκληρωθεί το βασικό μέρος, θα είμαστε σε θέση να κάνουμε μια αποτίμηση της εργασίας μέσω ορισμένων συμπερασμάτων που θα έχουν προκύψει αλλά και να κάνουμε κάποιες προτάσεις οι οποίες θα μπορούν να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την σχέση των μέσων κοινωνική ς δικτύωσης και του τουριστικού κλάδου. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που από μόνη της προσφέρει ατελείωτο υλικό για προβολή. Αν λοιπόν υπάρξει και σωστή εκμετάλλευση των νέων τεχνολογιών που έχουμε στην διάθεσή μας αλλά και όρεξη για εργασία από τους αντίστοιχους φορείς, τότε σίγουρα θα μπορούσαμε να έχουμε ένα αποτέλεσμα που δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο ακόμη και από τον πιο απαιτητικό τουρίστα. 2018-03 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4200 el http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 72 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4200/4/%ce%a4%ce%9f%ce%a5%ce%a1%ce%99%ce%a3%ce%9c%ce%9f%ce%a3%20%26%20%ce%9c%ce%95%ce%a3%ce%91%20%ce%9a%ce%9f%ce%99%ce%9d%ce%a9%ce%9d%ce%99%ce%9a%ce%97%ce%a3%20%ce%94%ce%99%ce%9a%ce%a4%ce%a5%ce%a9%ce%a3%ce%97%ce%a3.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
TPSH::Τουρισμός
Μουτσανά, Χρυσαφένια
Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
title Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
title_full Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
title_fullStr Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
title_full_unstemmed Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
title_short Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
title_sort τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
TPSH::Τουρισμός
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4200