Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Κύριοι συγγραφείς: | Τσάλα, Ιωάννης-Μάριος, Αλεξίου, Ζωή |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4195 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ επιχειρήσεων (B2B)
ανά: Παβλιν, Αποστόλης
Έκδοση: (2014) -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν: Ηλεκτρονικό εμπόριο: Ανάλυση επιχείρησης προς καταναλωτή (B2C)
ανά: Τζέκου, Σταυρούλα
Έκδοση: (2014) -
Επιχείρηση και επιχειρηματικότητα
ανά: Ιωαννίδης Σταύρος
Έκδοση: (2001) -
The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Έκδοση: (2009) -
Η επιχείρηση της γνώσης η διαχείριση της γνώσης στη σύγχρονη επιχείρηση
ανά: Nonaka Ikujiro 1935-, κ.ά.
Έκδοση: (2003)