Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Τσάλα, Ιωάννης-Μάριος, Αλεξίου, Ζωή
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4195
_version_ 1780524913825677312
abstract Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η αλματώδης εξάπλωση του διαδικτύου είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις, οι οποίες ακολουθώντας τις εξελίξεις αυτές προσαρμόστηκαν στις νέες μορφές τεχνολογίας, αλλά και στους νέους τρόπους εμπορίου. Το ηλεκτρονικό εμπόριο, άνοιξε νέους ορίζοντες και ευκαιρίες τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Άλλωστε όπως πρεσβεύει και η οικονομική θεωρία, όσες επιχειρήσεις δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες μπορούν να οδηγηθούν στην δημιουργική καταστροφή. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι ηλεκτρονικές αγορές και η ηλεκτρονική τιμολόγηση έχουν δημιουργήσει ένα νέο πλαίσιο στις συναλλαγές. Αποτελούν σημαντικές δυνάμεις ανάπτυξης της ηλεκτρονικής αγοράς, η οποία διαφοροποιείται από την συμβατική και δημιουργεί τους δικούς της νόμους, κανόνες, αλλά και τάσεις. Σκοπός της παρούσας εργασίας πραγματεύεται στο θέμα του ηλεκτρονικού εμπορίου Β2Β στις μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός η ιστορική αναδρομή, αλλά και η αποτύπωση των πλεονεκτημάτων αλλά και των μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στη νομοθεσία που διέπει τη νέα αυτή μορφή εμπορίου. Ακολουθεί το δεύτερο κεφάλαιο, όπου αναλύονται τα είδη του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι βασικές αρχές και η ιστορική αναδρομή του Β2Β. Το τρίτο κεφάλαιο αναλύει τη διαδικασία που ακολουθείται κατά μια ηλεκτρονική συναλλαγή. Τέλος το τέταρτο κεφάλαιο εστιάζει στον όρο ηλεκτρονικό κατάστημα, την ασφάλεια των συναλλαγών και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.
abstracttranslated The evolution of technology and the rapid spread of the internet have led to create new enterprise data, which following the developments were adjusted to new technology, but also in new ways of trade. E-commerce, opened new horizons and opportunities for both businesses and consumers. Besides, as advocates and economic theory, many companies can not follow the developments and new technologies can lead to creative destruction. Online shops, online shopping and e-invoicing have created a new framework for trade. They are important forces of growth of the electronic market, which differs from the conventional and creates its own laws, rules, and trends. This paper deals with the issue of B2B e-commerce in small Greek businesses. The first chapter provides the definition of the history, but also capture the advantages and disadvantages of e-commerce. Then reference is made to legislation in this new form of trade. Then comes the second chapter, which analyzes the types of e-commerce, the basic principles and the history of B2B. The third chapter analyzes the process followed during an online transaction. Finally the fourth chapter focuses on the average online store, secure transactions and e-marketing.
advisor
author Τσάλα, Ιωάννης-Μάριος
Αλεξίου, Ζωή
author_facet Τσάλα, Ιωάννης-Μάριος
Αλεξίου, Ζωή
author_sort Τσάλα, Ιωάννης-Μάριος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4195
institution University of West Attica Campus II
keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
E-Commerce
Ελλάδα
B2B
language Greek
physical 91
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-41952018-12-14T10:43:28Z Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις E-commerce business to business (B2B) : benefits and inhibitory factors of use from Greek SMEs Τσάλα, Ιωάννης-Μάριος Αλεξίου, Ζωή Παπαγρηγορίου, Αριστείδης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο Ηλεκτρονικό εμπόριο Μικρομεσαίες επιχειρήσεις E-Commerce Ελλάδα B2B Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η αλματώδης εξάπλωση του διαδικτύου είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις, οι οποίες ακολουθώντας τις εξελίξεις αυτές προσαρμόστηκαν στις νέες μορφές τεχνολογίας, αλλά και στους νέους τρόπους εμπορίου. Το ηλεκτρονικό εμπόριο, άνοιξε νέους ορίζοντες και ευκαιρίες τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Άλλωστε όπως πρεσβεύει και η οικονομική θεωρία, όσες επιχειρήσεις δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες μπορούν να οδηγηθούν στην δημιουργική καταστροφή. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι ηλεκτρονικές αγορές και η ηλεκτρονική τιμολόγηση έχουν δημιουργήσει ένα νέο πλαίσιο στις συναλλαγές. Αποτελούν σημαντικές δυνάμεις ανάπτυξης της ηλεκτρονικής αγοράς, η οποία διαφοροποιείται από την συμβατική και δημιουργεί τους δικούς της νόμους, κανόνες, αλλά και τάσεις. Σκοπός της παρούσας εργασίας πραγματεύεται στο θέμα του ηλεκτρονικού εμπορίου Β2Β στις μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός η ιστορική αναδρομή, αλλά και η αποτύπωση των πλεονεκτημάτων αλλά και των μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στη νομοθεσία που διέπει τη νέα αυτή μορφή εμπορίου. Ακολουθεί το δεύτερο κεφάλαιο, όπου αναλύονται τα είδη του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι βασικές αρχές και η ιστορική αναδρομή του Β2Β. Το τρίτο κεφάλαιο αναλύει τη διαδικασία που ακολουθείται κατά μια ηλεκτρονική συναλλαγή. Τέλος το τέταρτο κεφάλαιο εστιάζει στον όρο ηλεκτρονικό κατάστημα, την ασφάλεια των συναλλαγών και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. The evolution of technology and the rapid spread of the internet have led to create new enterprise data, which following the developments were adjusted to new technology, but also in new ways of trade. E-commerce, opened new horizons and opportunities for both businesses and consumers. Besides, as advocates and economic theory, many companies can not follow the developments and new technologies can lead to creative destruction. Online shops, online shopping and e-invoicing have created a new framework for trade. They are important forces of growth of the electronic market, which differs from the conventional and creates its own laws, rules, and trends. This paper deals with the issue of B2B e-commerce in small Greek businesses. The first chapter provides the definition of the history, but also capture the advantages and disadvantages of e-commerce. Then reference is made to legislation in this new form of trade. Then comes the second chapter, which analyzes the types of e-commerce, the basic principles and the history of B2B. The third chapter analyzes the process followed during an online transaction. Finally the fourth chapter focuses on the average online store, secure transactions and e-marketing. 2018-03 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4195 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 91 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4195/4/adm_8060.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Τσάλα, Ιωάννης-Μάριος
Αλεξίου, Ζωή
Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
title Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
title_full Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
title_fullStr Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
title_full_unstemmed Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
title_short Ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
title_sort ηλεκτρονικό εμπόριο επιχείρηση προς επιχείρηση (b2b) : οφέλη και ανασταλτικοί παράγοντες της χρήσης του από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
title_translated E-commerce business to business (B2B) : benefits and inhibitory factors of use from Greek SMEs
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4195