Γεωργίου, Σ. (2018). Διαδικτυακό marketing και η επιρροή του, στην εμπλοκή του έλληνα καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΓεωργίου, Σπυρίδων. Διαδικτυακό Marketing και η επιρροή του, στην εμπλοκή του έλληνα καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
MLA (8th ed.) CitationΓεωργίου, Σπυρίδων. Διαδικτυακό Marketing και η επιρροή του, στην εμπλοκή του έλληνα καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.