Σύγχρονος τουρισμός στην Ελλάδα
Κύριος συγγραφέας: | Γανώση, Μυρσίνη |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4171 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ανάλυση και τμηματοποίηση της συμπεριφοράς καταναλωτών με εφαρμογή της μεθόδου WAP : μελέτη περίπτωσης
ανά: Μουρτζίνου, Παναγιώτα
Έκδοση: (2018) -
Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος
ανά: Καβανόζη, Ελένη
Έκδοση: (2018) -
Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των σούπερ μάρκετ
ανά: Καραλάγας, Γεώργιος
Έκδοση: (2014) -
Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο κλάδο των αλκοολούχων ποτών
ανά: Αρμύρα, Ανδριάνα, κ.ά.
Έκδοση: (2016) -
Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
ανά: Μαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία
Έκδοση: (2018)