Η αξιολόγηση των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, πως και γιατί
Κύριοι συγγραφείς: | Αλεξάτος, Χαράλαμπος, Ευσταθίου, Ευτυχία |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4165 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διαχείριση συγκρούσεων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ανά: Αντωνίου, Φλώρα
Έκδοση: (2018) -
Η απεικόνιση των κοινωνικών ανισοτήτων στην Ανώτερη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
ανά: Φέγγη, Αλεξάνδρα
Έκδοση: (2017) -
Ποιοτικά χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού σχολείου. Ερευνητική προσέγγιση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
ανά: Μιχαήλ, Κωνσταντίνος, κ.ά.
Έκδοση: (2018) -
Συμβολή στην αποτίμηση της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στην ελληνική υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ανά: Παρλαπάνη, Σαραντούλα
Έκδοση: (2017) -
Η διαδικασία της Logo στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση Μια εναλλακτική παιδαγωγική
ανά: Δαπόντες Νίκος
Έκδοση: (1989)