Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Παλόγλου, Νικόλαος
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4164
_version_ 1780278298751795200
abstract Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε ο ρόλος των social media στην επιτυχημένη στρατηγική branding των εταιριών. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα, που απαντήθηκαν με την ολοκλήρωση της εργασίας, είναι: "Γιατί τα brands χρησιμοποιούν τα social media" και "Ποιες είναι οι βασικές στρατηγικές branding που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις στα social media". Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων χρησιμοποιήθηκε η βιβλιογραφική ανασκόπηση και η μελέτη περίπτωσης. Ως μελέτη περίπτωσης χρησιμοποιήθηκε η πολυεθνική εταιρία Nestle, που ακολουθεί μια επιτυχημένη στρατηγική στα social media. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα brands χρησιμοποιούν τα social media για την ανάπτυξη των brand stories τους και για την δημιουργία ισχυρών διαδραστικών σχέσεων με τους πελάτες. Επίσης, η έρευνα ανέδειξε βασικές στρατηγικές των brands στα social media μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται: η στρατηγική του συναισθηματικού branding, η στρατηγική του κοινωνικού branding, η στρατηγική επιρροής του κοινού με την χρήση influencers, κ.α. Η στρατηγική του συναισθηματικού branding αναδείχθηκε ως μία από τις σημαντικότερες στρατηγικές που χρησιμοποιούν τα brands στα social media για την ανάπτυξη ισχυρών, συναισθηματικών σχέσεων με τους πελάτες. Αυτή την στρατηγική χρησιμοποιεί το brand Nestle στα social media για την επικοινωνία των μνημάτων στους καταναλωτές. Για την ανάπτυξη μιας τέτοιας σχέσης το brand Nestle προωθείται στα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ένα ανθρώπινο brand. Τα βασικά χαρακτηριστικά του brand της Nestle, όπως προέκυψε από την παρατήρηση της ψηφιακής της στρατηγικής στα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι: η ανάπτυξη στενών και αμφίδρομων σχέσεων με τους καταναλωτές (το brand επικοινωνεί συνεχώς με τους καταναλωτές μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης), η φροντίδα για το άτομο, την τοπική κοινωνία και το περιβάλλον (ανάπτυξη νέων προϊόντων που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής και επιχειρηματική δραστηριότητα που σέβεται το περιβάλλον και στηρίζεται στην αρχή της βιώσιμης ανάπτυξης), η έμφαση στις αξίες και τις αρχές της παραδοσιακής οικογένειας, η φροντίδα για τους φτωχούς (π.χ. πρόγραμμα "Creating shared value").
abstracttranslated In this paper we studied the role of social media in the companies’ successful branding strategy. The key research questions that were answered with the completion of this paper are: "Why brands use social media" and "What are the main branding strategies that brands use in social media". The bibliographic review and the case study were used to answer the research questions. As a case study we used the multinational company Nestle, which follows a successful social media strategy. The results of the survey showed that brands use social media to develop their brand stories and to create strong interactive relationships with customers. The research has also highlighted key brand strategies in social media, including emotional branding strategy, social branding strategy, influencing strategy, etc. The strategy of emotional branding has emerged as one of the most important strategies that brands use in social media to develop strong, emotional relationships with customers. This strategy is used by Nestle brand in social media to communicate its messages to its consumers. To develop such a relationship, the Nestle brand is being promoted to social media as a human brand. The key features of Nestle brand, as evidenced by the observation of its digital strategy in social media, are: developing close and two-way relationships with consumers, caring for the individual, local society and the environment, the emphasis on values of the traditional family, caring for the poor (e.g. program "Creating shared value").
advisor
author Παλόγλου, Νικόλαος
author_facet Παλόγλου, Νικόλαος
author_sort Παλόγλου, Νικόλαος
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4164
institution University of West Attica Campus II
keyword Digital branding
Social media branding
Social media
Brand marketing
Κοινωνικά δίκτυα
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Branding
Μάρκετινγκ
Nestle
language Greek
physical 97
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-41642018-12-14T10:04:27Z Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle Παλόγλου, Νικόλαος Γιαννάς, Πρόδρομος TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing Digital branding Social media branding Social media Brand marketing Κοινωνικά δίκτυα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Branding Μάρκετινγκ Nestle Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε ο ρόλος των social media στην επιτυχημένη στρατηγική branding των εταιριών. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα, που απαντήθηκαν με την ολοκλήρωση της εργασίας, είναι: "Γιατί τα brands χρησιμοποιούν τα social media" και "Ποιες είναι οι βασικές στρατηγικές branding που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις στα social media". Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων χρησιμοποιήθηκε η βιβλιογραφική ανασκόπηση και η μελέτη περίπτωσης. Ως μελέτη περίπτωσης χρησιμοποιήθηκε η πολυεθνική εταιρία Nestle, που ακολουθεί μια επιτυχημένη στρατηγική στα social media. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα brands χρησιμοποιούν τα social media για την ανάπτυξη των brand stories τους και για την δημιουργία ισχυρών διαδραστικών σχέσεων με τους πελάτες. Επίσης, η έρευνα ανέδειξε βασικές στρατηγικές των brands στα social media μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται: η στρατηγική του συναισθηματικού branding, η στρατηγική του κοινωνικού branding, η στρατηγική επιρροής του κοινού με την χρήση influencers, κ.α. Η στρατηγική του συναισθηματικού branding αναδείχθηκε ως μία από τις σημαντικότερες στρατηγικές που χρησιμοποιούν τα brands στα social media για την ανάπτυξη ισχυρών, συναισθηματικών σχέσεων με τους πελάτες. Αυτή την στρατηγική χρησιμοποιεί το brand Nestle στα social media για την επικοινωνία των μνημάτων στους καταναλωτές. Για την ανάπτυξη μιας τέτοιας σχέσης το brand Nestle προωθείται στα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ένα ανθρώπινο brand. Τα βασικά χαρακτηριστικά του brand της Nestle, όπως προέκυψε από την παρατήρηση της ψηφιακής της στρατηγικής στα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι: η ανάπτυξη στενών και αμφίδρομων σχέσεων με τους καταναλωτές (το brand επικοινωνεί συνεχώς με τους καταναλωτές μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης), η φροντίδα για το άτομο, την τοπική κοινωνία και το περιβάλλον (ανάπτυξη νέων προϊόντων που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής και επιχειρηματική δραστηριότητα που σέβεται το περιβάλλον και στηρίζεται στην αρχή της βιώσιμης ανάπτυξης), η έμφαση στις αξίες και τις αρχές της παραδοσιακής οικογένειας, η φροντίδα για τους φτωχούς (π.χ. πρόγραμμα "Creating shared value"). In this paper we studied the role of social media in the companies’ successful branding strategy. The key research questions that were answered with the completion of this paper are: "Why brands use social media" and "What are the main branding strategies that brands use in social media". The bibliographic review and the case study were used to answer the research questions. As a case study we used the multinational company Nestle, which follows a successful social media strategy. The results of the survey showed that brands use social media to develop their brand stories and to create strong interactive relationships with customers. The research has also highlighted key brand strategies in social media, including emotional branding strategy, social branding strategy, influencing strategy, etc. The strategy of emotional branding has emerged as one of the most important strategies that brands use in social media to develop strong, emotional relationships with customers. This strategy is used by Nestle brand in social media to communicate its messages to its consumers. To develop such a relationship, the Nestle brand is being promoted to social media as a human brand. The key features of Nestle brand, as evidenced by the observation of its digital strategy in social media, are: developing close and two-way relationships with consumers, caring for the individual, local society and the environment, the emphasis on values of the traditional family, caring for the poor (e.g. program "Creating shared value"). 2018-03-07 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4164 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 97 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4164/6/%ce%9d%ce%b9%ce%ba%cf%8c%ce%bb%ce%b1%ce%bf%cf%82%20%ce%a0%ce%b1%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%bb%ce%bf%cf%85-%ce%94%ce%b9%cf%80%ce%bb%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae%20%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1-branding%20kai%20social%20media.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
Παλόγλου, Νικόλαος
Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
title Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
title_full Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
title_fullStr Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
title_full_unstemmed Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
title_short Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
title_sort branding και social media: στρατηγικές των brands στα social media στην ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της nestle
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4164