Παλόγλου, Ν. (2018). Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Παλόγλου, Νικόλαος. Branding και Social Media: στρατηγικές των Brands στα Social Media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Παλόγλου, Νικόλαος. Branding και Social Media: στρατηγικές των Brands στα Social Media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.