Παλόγλου, Ν. (2018). Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΠαλόγλου, Νικόλαος. Branding και Social Media: στρατηγικές των Brands στα Social Media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
MLA (8th ed.) CitationΠαλόγλου, Νικόλαος. Branding και Social Media: στρατηγικές των Brands στα Social Media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.