Augmented reality: incident recording application

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Τζιταμίδης, Αλέξανδρος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:English
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4143
_version_ 1780524551931691008
abstract In the scope of this thesis, Extended Reality technologies are researched and studied upon, as well as any software and hardware packages that are supported by each technology. The aim is to make an Augmented Reality application, in which the capability is given to record an environment, where an event/incident occurred, and extend the environment with further information regarding its characteristics. The environment will be reviewable through a smartphone at any time and at any place by immersing the user in the recorded area. Project Tango is the core platform used to make this feature realistic and is managed through its API in the game engine of Unity3D. Project Tango, with the help of sensors included in Tango-enabled devices, follows the movement of the device effectively tracking the user’s motion, learns the device’s area through visual features and lastly, is able to perceive the distance of objects from the sensor on the fly. Further features of the application include the sharing of recorded environments with a cloud storage service, the use of an external omnidirectional camera and the use of maps to display the layout of outdoor environments.
abstracttranslated Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας, διερευνώνται και μελετώνται οι τεχνολογίες Εκτεταμένης Πραγματικότητας, καθώς και τα πακέτα λογισμικού και υλικού που υποστηρίζονται από κάθε τεχνολογία. Στόχος είναι να φτιαχτεί μια εφαρμογή Προσαυξημένης Πραγματικότητας, στην οποία παρέχεται η δυνατότητα καταγραφής ενός περιβάλλοντος όπου συνέβη ένα γεγονός / συμβάν και η επέκταση του περιβάλλοντος αυτού με περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά του. Το περιβάλλον θα μπορεί να διερευνηθεί μέσω κινητού τηλεφώνου ανά πάσα στιγμή και ανά πάσα τοποθεσία με βυθίζοντας τον χρήστη μέσα σε ένα καταγεγραμμένο περιβάλλον. Το Project Tango είναι η βασική πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για να κάνει αυτή τη δυνατότητα ρεαλιστική και διαχειρίζεται μέσω του API του στον πλατφόρμα προγραμματισμού της Unity3D. Το Tango Project, με τη βοήθεια αισθητήρων που περιλαμβάνονται σε συσκευές με δυνατότητα Tango, ακολουθεί την κίνηση της συσκευής παρακολουθώντας αποτελεσματικά την κίνηση του χρήστη, μαθαίνει την περιοχή της συσκευής μέσω οπτικών χαρακτηριστικών του περιβάλλοντος και, τέλος, είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται την απόσταση των αντικειμένων από τον αισθητήρα σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον χαρακτηριστικά της εφαρμογής περιλαμβάνουν την κοινή χρήση καταγεγραμμένων περιβαλλόντων με μια υπηρεσία αποθήκευσης cloud, τη χρήση μιας εξωτερικής κάμερας 360 μοιρών και τη χρήση χαρτών για την εμφάνιση της διάταξης εξωτερικών χώρων.
advisor
author Τζιταμίδης, Αλέξανδρος
author_facet Τζιταμίδης, Αλέξανδρος
author_sort Τζιταμίδης, Αλέξανδρος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4143
institution University of West Attica Campus II
keyword Extended reality
Augmented reality
Project tango
Incident recording
Motion tracking
Area learning
Depth perception
Επαυξημένη πραγματικότητα
Unity3d
language English
physical 80
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-41432018-12-14T11:42:10Z Augmented reality: incident recording application Εφαρμογή καταγραφής γεγονότων σε περιβάλλον προσαυξημένης πραγματικότητας Τζιταμίδης, Αλέξανδρος Πατρικάκης, Χαράλαμπος Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) Extended reality Augmented reality Project tango Incident recording Motion tracking Area learning Depth perception Επαυξημένη πραγματικότητα Unity3d In the scope of this thesis, Extended Reality technologies are researched and studied upon, as well as any software and hardware packages that are supported by each technology. The aim is to make an Augmented Reality application, in which the capability is given to record an environment, where an event/incident occurred, and extend the environment with further information regarding its characteristics. The environment will be reviewable through a smartphone at any time and at any place by immersing the user in the recorded area. Project Tango is the core platform used to make this feature realistic and is managed through its API in the game engine of Unity3D. Project Tango, with the help of sensors included in Tango-enabled devices, follows the movement of the device effectively tracking the user’s motion, learns the device’s area through visual features and lastly, is able to perceive the distance of objects from the sensor on the fly. Further features of the application include the sharing of recorded environments with a cloud storage service, the use of an external omnidirectional camera and the use of maps to display the layout of outdoor environments. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας, διερευνώνται και μελετώνται οι τεχνολογίες Εκτεταμένης Πραγματικότητας, καθώς και τα πακέτα λογισμικού και υλικού που υποστηρίζονται από κάθε τεχνολογία. Στόχος είναι να φτιαχτεί μια εφαρμογή Προσαυξημένης Πραγματικότητας, στην οποία παρέχεται η δυνατότητα καταγραφής ενός περιβάλλοντος όπου συνέβη ένα γεγονός / συμβάν και η επέκταση του περιβάλλοντος αυτού με περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά του. Το περιβάλλον θα μπορεί να διερευνηθεί μέσω κινητού τηλεφώνου ανά πάσα στιγμή και ανά πάσα τοποθεσία με βυθίζοντας τον χρήστη μέσα σε ένα καταγεγραμμένο περιβάλλον. Το Project Tango είναι η βασική πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για να κάνει αυτή τη δυνατότητα ρεαλιστική και διαχειρίζεται μέσω του API του στον πλατφόρμα προγραμματισμού της Unity3D. Το Tango Project, με τη βοήθεια αισθητήρων που περιλαμβάνονται σε συσκευές με δυνατότητα Tango, ακολουθεί την κίνηση της συσκευής παρακολουθώντας αποτελεσματικά την κίνηση του χρήστη, μαθαίνει την περιοχή της συσκευής μέσω οπτικών χαρακτηριστικών του περιβάλλοντος και, τέλος, είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται την απόσταση των αντικειμένων από τον αισθητήρα σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον χαρακτηριστικά της εφαρμογής περιλαμβάνουν την κοινή χρήση καταγεγραμμένων περιβαλλόντων με μια υπηρεσία αποθήκευσης cloud, τη χρήση μιας εξωτερικής κάμερας 360 μοιρών και τη χρήση χαρτών για την εμφάνιση της διάταξης εξωτερικών χώρων. 2018-01 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4143 en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 80 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4143/7/Alexandros%20Tzitamidis%20ene43407.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software)
Τζιταμίδης, Αλέξανδρος
Augmented reality: incident recording application
title Augmented reality: incident recording application
title_full Augmented reality: incident recording application
title_fullStr Augmented reality: incident recording application
title_full_unstemmed Augmented reality: incident recording application
title_short Augmented reality: incident recording application
title_sort augmented reality: incident recording application
title_translated Εφαρμογή καταγραφής γεγονότων σε περιβάλλον προσαυξημένης πραγματικότητας
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software)
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4143