Augmented reality: incident recording application
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4143 |
_version_ | 1780524551931691008 |
---|---|
abstract | In the scope of this thesis, Extended Reality technologies are researched and studied upon, as well as any software and hardware packages that are supported by each technology. The aim is to make an Augmented Reality application, in which the capability is given to record an environment, where an event/incident occurred, and extend the environment with further information regarding its characteristics. The environment will be reviewable through a smartphone at any time and at any place by immersing the user in the recorded area. Project Tango is the core platform used to make this feature realistic and is managed through its API in the game engine of Unity3D. Project Tango, with the help of sensors included in Tango-enabled devices, follows the movement of the device effectively tracking the user’s motion, learns the device’s area through visual features and lastly, is able to perceive the distance of objects from the sensor on the fly. Further features of the application include the sharing of recorded environments with a cloud storage service, the use of an external omnidirectional camera and the use of maps to display the layout of outdoor environments. |
abstracttranslated | Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας, διερευνώνται και μελετώνται οι τεχνολογίες Εκτεταμένης Πραγματικότητας, καθώς και τα πακέτα λογισμικού και υλικού που υποστηρίζονται από κάθε τεχνολογία. Στόχος είναι να φτιαχτεί μια εφαρμογή Προσαυξημένης Πραγματικότητας, στην οποία παρέχεται η δυνατότητα καταγραφής ενός περιβάλλοντος όπου συνέβη ένα γεγονός / συμβάν και η επέκταση του περιβάλλοντος αυτού με περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά του. Το περιβάλλον θα μπορεί να διερευνηθεί μέσω κινητού τηλεφώνου ανά πάσα στιγμή και ανά πάσα τοποθεσία με βυθίζοντας τον χρήστη μέσα σε ένα καταγεγραμμένο περιβάλλον. Το Project Tango είναι η βασική πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για να κάνει αυτή τη δυνατότητα ρεαλιστική και διαχειρίζεται μέσω του API του στον πλατφόρμα προγραμματισμού της Unity3D. Το Tango Project, με τη βοήθεια αισθητήρων που περιλαμβάνονται σε συσκευές με δυνατότητα Tango, ακολουθεί την κίνηση της συσκευής παρακολουθώντας αποτελεσματικά την κίνηση του χρήστη, μαθαίνει την περιοχή της συσκευής μέσω οπτικών χαρακτηριστικών του περιβάλλοντος και, τέλος, είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται την απόσταση των αντικειμένων από τον αισθητήρα σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον χαρακτηριστικά της εφαρμογής περιλαμβάνουν την κοινή χρήση καταγεγραμμένων περιβαλλόντων με μια υπηρεσία αποθήκευσης cloud, τη χρήση μιας εξωτερικής κάμερας 360 μοιρών και τη χρήση χαρτών για την εμφάνιση της διάταξης εξωτερικών χώρων. |
advisor | |
author | Τζιταμίδης, Αλέξανδρος |
author_facet | Τζιταμίδης, Αλέξανδρος |
author_sort | Τζιταμίδης, Αλέξανδρος |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-4143 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Extended reality Augmented reality Project tango Incident recording Motion tracking Area learning Depth perception Επαυξημένη πραγματικότητα Unity3d |
language | English |
physical | 80 |
publishDate | 2018 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-41432018-12-14T11:42:10Z Augmented reality: incident recording application Εφαρμογή καταγραφής γεγονότων σε περιβάλλον προσαυξημένης πραγματικότητας Τζιταμίδης, Αλέξανδρος Πατρικάκης, Χαράλαμπος Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) Extended reality Augmented reality Project tango Incident recording Motion tracking Area learning Depth perception Επαυξημένη πραγματικότητα Unity3d In the scope of this thesis, Extended Reality technologies are researched and studied upon, as well as any software and hardware packages that are supported by each technology. The aim is to make an Augmented Reality application, in which the capability is given to record an environment, where an event/incident occurred, and extend the environment with further information regarding its characteristics. The environment will be reviewable through a smartphone at any time and at any place by immersing the user in the recorded area. Project Tango is the core platform used to make this feature realistic and is managed through its API in the game engine of Unity3D. Project Tango, with the help of sensors included in Tango-enabled devices, follows the movement of the device effectively tracking the user’s motion, learns the device’s area through visual features and lastly, is able to perceive the distance of objects from the sensor on the fly. Further features of the application include the sharing of recorded environments with a cloud storage service, the use of an external omnidirectional camera and the use of maps to display the layout of outdoor environments. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας, διερευνώνται και μελετώνται οι τεχνολογίες Εκτεταμένης Πραγματικότητας, καθώς και τα πακέτα λογισμικού και υλικού που υποστηρίζονται από κάθε τεχνολογία. Στόχος είναι να φτιαχτεί μια εφαρμογή Προσαυξημένης Πραγματικότητας, στην οποία παρέχεται η δυνατότητα καταγραφής ενός περιβάλλοντος όπου συνέβη ένα γεγονός / συμβάν και η επέκταση του περιβάλλοντος αυτού με περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά του. Το περιβάλλον θα μπορεί να διερευνηθεί μέσω κινητού τηλεφώνου ανά πάσα στιγμή και ανά πάσα τοποθεσία με βυθίζοντας τον χρήστη μέσα σε ένα καταγεγραμμένο περιβάλλον. Το Project Tango είναι η βασική πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για να κάνει αυτή τη δυνατότητα ρεαλιστική και διαχειρίζεται μέσω του API του στον πλατφόρμα προγραμματισμού της Unity3D. Το Tango Project, με τη βοήθεια αισθητήρων που περιλαμβάνονται σε συσκευές με δυνατότητα Tango, ακολουθεί την κίνηση της συσκευής παρακολουθώντας αποτελεσματικά την κίνηση του χρήστη, μαθαίνει την περιοχή της συσκευής μέσω οπτικών χαρακτηριστικών του περιβάλλοντος και, τέλος, είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται την απόσταση των αντικειμένων από τον αισθητήρα σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον χαρακτηριστικά της εφαρμογής περιλαμβάνουν την κοινή χρήση καταγεγραμμένων περιβαλλόντων με μια υπηρεσία αποθήκευσης cloud, τη χρήση μιας εξωτερικής κάμερας 360 μοιρών και τη χρήση χαρτών για την εμφάνιση της διάταξης εξωτερικών χώρων. 2018-01 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4143 en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 80 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4143/7/Alexandros%20Tzitamidis%20ene43407.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) Τζιταμίδης, Αλέξανδρος Augmented reality: incident recording application |
title | Augmented reality: incident recording application |
title_full | Augmented reality: incident recording application |
title_fullStr | Augmented reality: incident recording application |
title_full_unstemmed | Augmented reality: incident recording application |
title_short | Augmented reality: incident recording application |
title_sort | augmented reality: incident recording application |
title_translated | Εφαρμογή καταγραφής γεγονότων σε περιβάλλον προσαυξημένης πραγματικότητας |
topic | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4143 |