Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Πετσίνης, Κωνσταντίνος
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4128
_version_ 1780278296927272960
abstract Είναι γεγονός πως το τελευταίο διάστημα υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον των νέων ειδικά πληθυσμιακών ομάδων σχεδόν σε κάθε εξελιγμένη χώρα, σχετικά με την τεχνολογία και ιδίως αυτή που αφορά τις έξυπνες συσκευές και περισσότερο συγκεκριμένα τα κινητά τηλέφωνα. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν σταματά και τις εξελισσόμενες χώρες από το να στρέφονται με συνεχώς αυξανόμενους ρυθμούς τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Τα δεδομένα που ίσχυαν παλαιότερα και μέχρι περίπου και το 2000, σταμάτησαν να ισχύουν και ο μέσος όρος της ηλικίας των νέων που χρησιμοποιούν τα λεγόμενα “smartphones”, μειώνεται με σταθερούς ρυθμούς. Πλέον μπορεί κανείς να παρατηρήσει νεαρά παιδιά που ακόμη βρίσκονται στο πρωτοβάθμιο στάδιο της εκπαίδευσης, να χρησιμοποιούν συσκευές κινητής τηλεφωνίας με τέτοια εξοικείωση που αποδεικνύει πόσο ενταγμένοι είναι οι άνθρωποι πλέον στην τεχνολογία (Schiffman, et al, 2008). Παράλληλα με όλα αυτά και όσον αφορά τα δεδομένα που ισχύουν για τα smartphones, σε αυτά εντάσσεται ολοένα και περισσότερη τεχνολογία λόγω και της υψηλής ζήτησης για αυτή με αποτέλεσμα να έχουν μετατραπεί σε μικροϋπολογιστές που εξυπηρετούν πλέον διάφορους σκοπούς. Η εξέλιξη των κινητών τηλεφώνων και η ένταξη σε αυτά της υψηλής τεχνολογίας, δεν αφήνει ανεπηρέαστη την τιμή η οποία αυξάνεται παράλληλα με γεωμετρική πρόοδο. Όσο υψηλότερη είναι η τεχνολογία που χρησιμοποιείται για μια τηλεφωνική συσκευή, τόσο μεγαλύτερο είναι και το αντίτιμο που θα πρέπει να καταβάλει κανείς για να την αποκτήσει (Ho, et al, 2006).
advisor
author Πετσίνης, Κωνσταντίνος
author_facet Πετσίνης, Κωνσταντίνος
author_sort Πετσίνης, Κωνσταντίνος
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4128
institution University of West Attica Campus II
keyword Smartphones
Αντιλήψεις
Καταναλωτές
Μάρκετινγκ
Μείγμα μάρκετινγκ
Προϊόντα κινητής τηλεφωνίας
Κινητά τηλέφωνα
Κλωνοπροϊόντα
Συμπεριφορά καταναλωτή
language Greek
physical 167
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-41282018-12-14T10:04:47Z Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας Expectations and considerations of consumers from the use of mobile telephone products Πετσίνης, Κωνσταντίνος Χαλικιάς, Μιλτιάδης TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή TPSH::Τεχνολογία::Τηλεπικοινωνία::Κινητή Τηλεφωνία Smartphones Αντιλήψεις Καταναλωτές Μάρκετινγκ Μείγμα μάρκετινγκ Προϊόντα κινητής τηλεφωνίας Κινητά τηλέφωνα Κλωνοπροϊόντα Συμπεριφορά καταναλωτή Είναι γεγονός πως το τελευταίο διάστημα υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον των νέων ειδικά πληθυσμιακών ομάδων σχεδόν σε κάθε εξελιγμένη χώρα, σχετικά με την τεχνολογία και ιδίως αυτή που αφορά τις έξυπνες συσκευές και περισσότερο συγκεκριμένα τα κινητά τηλέφωνα. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν σταματά και τις εξελισσόμενες χώρες από το να στρέφονται με συνεχώς αυξανόμενους ρυθμούς τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Τα δεδομένα που ίσχυαν παλαιότερα και μέχρι περίπου και το 2000, σταμάτησαν να ισχύουν και ο μέσος όρος της ηλικίας των νέων που χρησιμοποιούν τα λεγόμενα “smartphones”, μειώνεται με σταθερούς ρυθμούς. Πλέον μπορεί κανείς να παρατηρήσει νεαρά παιδιά που ακόμη βρίσκονται στο πρωτοβάθμιο στάδιο της εκπαίδευσης, να χρησιμοποιούν συσκευές κινητής τηλεφωνίας με τέτοια εξοικείωση που αποδεικνύει πόσο ενταγμένοι είναι οι άνθρωποι πλέον στην τεχνολογία (Schiffman, et al, 2008). Παράλληλα με όλα αυτά και όσον αφορά τα δεδομένα που ισχύουν για τα smartphones, σε αυτά εντάσσεται ολοένα και περισσότερη τεχνολογία λόγω και της υψηλής ζήτησης για αυτή με αποτέλεσμα να έχουν μετατραπεί σε μικροϋπολογιστές που εξυπηρετούν πλέον διάφορους σκοπούς. Η εξέλιξη των κινητών τηλεφώνων και η ένταξη σε αυτά της υψηλής τεχνολογίας, δεν αφήνει ανεπηρέαστη την τιμή η οποία αυξάνεται παράλληλα με γεωμετρική πρόοδο. Όσο υψηλότερη είναι η τεχνολογία που χρησιμοποιείται για μια τηλεφωνική συσκευή, τόσο μεγαλύτερο είναι και το αντίτιμο που θα πρέπει να καταβάλει κανείς για να την αποκτήσει (Ho, et al, 2006). 2018-02-05 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4128 el http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 167 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4128/7/ergasia.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή
TPSH::Τεχνολογία::Τηλεπικοινωνία::Κινητή Τηλεφωνία
Πετσίνης, Κωνσταντίνος
Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
title Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
title_full Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
title_fullStr Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
title_full_unstemmed Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
title_short Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
title_sort προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
title_translated Expectations and considerations of consumers from the use of mobile telephone products
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτή
TPSH::Τεχνολογία::Τηλεπικοινωνία::Κινητή Τηλεφωνία
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4128