Υβριδική μάθηση στην αλγοριθμική σκέψη

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μοσχόπουλος, Παναγιώτης
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4127
_version_ 1780278296701829120
abstract Η εφαρμογή της μικτής μάθησης στα σχολεία είναι ο πιο αποτελεσματικός και ευέλικτος τρόπος μάθησης καθώς συνδυάζει κλασικές μεθόδους διδασκαλίας και εξ΄ αποστάσεως διαδικτυακές μεθόδους διδασκαλίας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπεύει στην βαθύτερη κατανόηση στην μεθοδολογία των αλγοριθμικών δομών και των βασικών αλγορίθμων συνδυάζοντας την εξ’ αποστάσεως ατομική μάθηση με την παραδοσιακή εκπαιδευτική προσέγγιση. Απευθύνεται σε όλους εκείνους που θα ήθελαν να κάνουν μία αρχή πάνω στην αλγοριθμική σκέψη και ειδικά στους μαθητές της τρίτης Λυκείου του προσανατολισμού σπουδών οικονομίας και πληροφορικής που δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον».
abstracttranslated The implementation of mixed learning in schools is the most effective and flexible way of learning as it combines classical teaching methods and web-based teaching methods. This present thesis aims at a deeper understanding of the methodology of algorithmic structures and basic algorithms, by combining distance learning with the traditional educational approach. It is aimed at all those who would like to make a start on algorithmic thinking and especially students in High School of Economics Administration and Informatics.
advisor
author Μοσχόπουλος, Παναγιώτης
author_facet Μοσχόπουλος, Παναγιώτης
author_sort Μοσχόπουλος, Παναγιώτης
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4127
institution University of West Attica Campus II
keyword Υβριδική μάθηση
Αλγόριθμοι
Δομή ακολουθίας
Δομή επιλογής
Δομή επανάληψης
Μικτή μάθηση
language Greek
physical 117
publishDate 2018
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-41272018-12-14T10:05:01Z Υβριδική μάθηση στην αλγοριθμική σκέψη Mixed learning in algorithms Μοσχόπουλος, Παναγιώτης Βελώνη, Αναστασία TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών TPSH::Φυσικές Επιστήμες::Μαθηματικά::Αλγόριθμοι Υβριδική μάθηση Αλγόριθμοι Δομή ακολουθίας Δομή επιλογής Δομή επανάληψης Μικτή μάθηση Η εφαρμογή της μικτής μάθησης στα σχολεία είναι ο πιο αποτελεσματικός και ευέλικτος τρόπος μάθησης καθώς συνδυάζει κλασικές μεθόδους διδασκαλίας και εξ΄ αποστάσεως διαδικτυακές μεθόδους διδασκαλίας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπεύει στην βαθύτερη κατανόηση στην μεθοδολογία των αλγοριθμικών δομών και των βασικών αλγορίθμων συνδυάζοντας την εξ’ αποστάσεως ατομική μάθηση με την παραδοσιακή εκπαιδευτική προσέγγιση. Απευθύνεται σε όλους εκείνους που θα ήθελαν να κάνουν μία αρχή πάνω στην αλγοριθμική σκέψη και ειδικά στους μαθητές της τρίτης Λυκείου του προσανατολισμού σπουδών οικονομίας και πληροφορικής που δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον». The implementation of mixed learning in schools is the most effective and flexible way of learning as it combines classical teaching methods and web-based teaching methods. This present thesis aims at a deeper understanding of the methodology of algorithmic structures and basic algorithms, by combining distance learning with the traditional educational approach. It is aimed at all those who would like to make a start on algorithmic thinking and especially students in High School of Economics Administration and Informatics. 2018-02-28 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4127 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 117 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4127/7/%ce%9c%ce%bf%cf%83%cf%87%cf%8c%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%82%20%ce%a0%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%b9%cf%8e%cf%84%ce%b7%cf%82%20ais0114.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών
TPSH::Φυσικές Επιστήμες::Μαθηματικά::Αλγόριθμοι
Μοσχόπουλος, Παναγιώτης
Υβριδική μάθηση στην αλγοριθμική σκέψη
title Υβριδική μάθηση στην αλγοριθμική σκέψη
title_full Υβριδική μάθηση στην αλγοριθμική σκέψη
title_fullStr Υβριδική μάθηση στην αλγοριθμική σκέψη
title_full_unstemmed Υβριδική μάθηση στην αλγοριθμική σκέψη
title_short Υβριδική μάθηση στην αλγοριθμική σκέψη
title_sort υβριδική μάθηση στην αλγοριθμική σκέψη
title_translated Mixed learning in algorithms
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών
TPSH::Φυσικές Επιστήμες::Μαθηματικά::Αλγόριθμοι
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4127