Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις
Main Author: | Χαλάτση, Θεώνη-Δέσποινα |
---|---|
Format: | Postgraduate Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4100 |
Similar Items
-
Εγχειρίδιο δημοσίων σχέσεων /
by: Μαγκλιβέρας, Διονύσης Κ., 1933-2019
Published: (1984) -
Εγχειρίδιο εφαρμοσμένων δημοσίων σχέσεων Πρακτικές πληροφορίες από εταιρείες, οργανισμούς, τράπεζες και υπηρεσίες. Τι έγινε, γιατί και πώς;
by: Λαμπρόπουλος Β. Α., et al.
Published: (1994) -
Δημόσιες σχέσεις θεωρία και τεχνική των σχέσεων με το κοινό
by: Μαγνήσαλης Κώστας Γ. 1934-
Published: (2002) -
Δημόσιες σχέσεις θεωρία και πρακτική της επαγγελματικής επικοινωνίας
by: Αλβανός Ραϋμόνδος
Published: (2016) -
Δημόσιες σχέσεις προγραμματισμός και σωστή επικοινωνία με το κοινό σας
by: Ξύγγη Μαντώ Ι.
Published: (2006)