Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις
Κύριος συγγραφέας: | Χαλάτση, Θεώνη-Δέσποινα |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4100 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εγχειρίδιο δημοσίων σχέσεων /
ανά: Μαγκλιβέρας, Διονύσης Κ., 1933-2019
Έκδοση: (1984) -
Εγχειρίδιο εφαρμοσμένων δημοσίων σχέσεων Πρακτικές πληροφορίες από εταιρείες, οργανισμούς, τράπεζες και υπηρεσίες. Τι έγινε, γιατί και πώς;
ανά: Λαμπρόπουλος Β. Α., κ.ά.
Έκδοση: (1994) -
Δημόσιες σχέσεις θεωρία και τεχνική των σχέσεων με το κοινό
ανά: Μαγνήσαλης Κώστας Γ. 1934-
Έκδοση: (2002) -
Δημόσιες σχέσεις θεωρία και πρακτική της επαγγελματικής επικοινωνίας
ανά: Αλβανός Ραϋμόνδος
Έκδοση: (2016) -
Δημόσιες σχέσεις προγραμματισμός και σωστή επικοινωνία με το κοινό σας
ανά: Ξύγγη Μαντώ Ι.
Έκδοση: (2006)