Χαλάτση, Θ. (2017). Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΧαλάτση, Θεώνη-Δέσποινα. Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
MLA (8th ed.) CitationΧαλάτση, Θεώνη-Δέσποινα. Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.