Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Βασιλοπούλου, Θ. (2018). Η διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Βασιλοπούλου, Θεοδώρα. Η διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Βασιλοπούλου, Θεοδώρα. Η διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2018.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.