Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σπαή, Χριστίνα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4092
_version_ 1780525069638828032
abstract Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο των τροφίμων. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό, η πολιτική του μάρκετινγκ και άλλα βασικά στοιχεία. Έπειτα θα αναλύσουμε το περιβάλλον στο οποίο κινείται η εταιρεία με τη βοήθεια των αναλύσεων SWOT, 5 δυνάμεις του ανταγωνισμού συμφώνα με τον Porter και την αλυσίδα αξιών.Τέλος θα κλείσουμε τη πτυχιακή με τα σημαντικότερα ευρήματα από τη συγγραφή της παρούσας εργασίας.
abstracttranslated In the present thesis, the largest company in terms of market share in the packaged food industry is the object of examination. In the initial part of the study, an analysis of the company’s fundamental data is presented which concerns its history, human resources, key marketing policies and other basic elements also. Additionally, the second chapter examines the environment in which the company functions, with the help of SWOT analysis, Porters’ “five forces analysis” to analyze the company’s competition and finally the company’s value chain. Lastly, the thesis is finalized by inspecting the most significant findings as the analysis process is completed.
advisor
author Σπαή, Χριστίνα
author_facet Σπαή, Χριστίνα
author_sort Σπαή, Χριστίνα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4092
institution University of West Attica Campus II
keyword Μάνατζμεντ
Μάρκετινγκ
Προϊόντα
Ανθρώπινο δυναμικό
General Mills Ελλάς Α.Ε
Στρατηγική ανάλυση
SWOT Analysis
language Greek
physical 62
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-40922018-12-14T10:48:50Z Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε. Management and strategy of General Mills Hellas Σπαή, Χριστίνα Σταυρουλάκης, Δημήτριος Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαχείριση Κινδύνων (Risk Management) Μάνατζμεντ Μάρκετινγκ Προϊόντα Ανθρώπινο δυναμικό General Mills Ελλάς Α.Ε Στρατηγική ανάλυση SWOT Analysis Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο των τροφίμων. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό, η πολιτική του μάρκετινγκ και άλλα βασικά στοιχεία. Έπειτα θα αναλύσουμε το περιβάλλον στο οποίο κινείται η εταιρεία με τη βοήθεια των αναλύσεων SWOT, 5 δυνάμεις του ανταγωνισμού συμφώνα με τον Porter και την αλυσίδα αξιών.Τέλος θα κλείσουμε τη πτυχιακή με τα σημαντικότερα ευρήματα από τη συγγραφή της παρούσας εργασίας. In the present thesis, the largest company in terms of market share in the packaged food industry is the object of examination. In the initial part of the study, an analysis of the company’s fundamental data is presented which concerns its history, human resources, key marketing policies and other basic elements also. Additionally, the second chapter examines the environment in which the company functions, with the help of SWOT analysis, Porters’ “five forces analysis” to analyze the company’s competition and finally the company’s value chain. Lastly, the thesis is finalized by inspecting the most significant findings as the analysis process is completed. 2017-12-21 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4092 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 62 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4092/7/log_14272.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαχείριση Κινδύνων (Risk Management)
Σπαή, Χριστίνα
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
title Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
title_full Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
title_fullStr Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
title_full_unstemmed Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
title_short Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
title_sort μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας general mills ελλάς α.ε.
title_translated Management and strategy of General Mills Hellas
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαχείριση Κινδύνων (Risk Management)
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4092