Κουμελά-Χατζηπαναγιώτου, Β., & Εξαρχάκου, Ε. (2017). Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Κουμελά-Χατζηπαναγιώτου, Βικτωρία, και Ελένη Εξαρχάκου. Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Κουμελά-Χατζηπαναγιώτου, Βικτωρία, και Ελένη Εξαρχάκου. Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.