Κουμελά-Χατζηπαναγιώτου, Β., & Εξαρχάκου, Ε. (2017). Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΚουμελά-Χατζηπαναγιώτου, Βικτωρία, and Ελένη Εξαρχάκου. Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
MLA (8th ed.) CitationΚουμελά-Χατζηπαναγιώτου, Βικτωρία, and Ελένη Εξαρχάκου. Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.