Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο
Κύριος συγγραφέας: | Τσανάι, Ραντρίτ |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4010 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μάρκετινγκ στο διαδίκτυο Μεθοδολογία και πρακτική
ανά: Ζέρβα Μαγδαληνή-Βιολέττα
Έκδοση: (2000) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
ανά: Γαβαλά, Μαρία
Έκδοση: (2014) -
Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
ανά: Διονυσόπουλος, Γεώργιος
Έκδοση: (2017) -
Το παραδοσιακό παντοπωλείο στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης στην ελληνική πραγματικότητα
ανά: Πλεξουσάκης, Φώτης
Έκδοση: (2016) -
Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
ανά: Δρουβιώτη, Νικολέτα, κ.ά.
Έκδοση: (2017)