Τσανάι, Ρ. (2017). Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΤσανάι, Ραντρίτ. Η επίδραση της ποιότητας του E-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
MLA (8th ed.) CitationΤσανάι, Ραντρίτ. Η επίδραση της ποιότητας του E-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.