Τσανάι, Ρ. (2017). Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Τσανάι, Ραντρίτ. Η επίδραση της ποιότητας του E-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Τσανάι, Ραντρίτ. Η επίδραση της ποιότητας του E-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.