Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση ηλεκτρονικών προϊόντων - θετικές, αρνητικές επιπτώσεις
Main Authors: | Τζίνσκι, Σβετοσλάβ, Βροντάκη, Σταυρούλα |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4004 |
Similar Items
-
Ανάλυση ιστοσελίδων εταιριών δερμοκαλλυντικών προϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
by: Καμπουρογιάννη, Ευγενία
Published: (2014) -
Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
by: Μουτσανά, Χρυσαφένια
Published: (2018) -
Ικανοποίηση καταναλωτών ηλεκτρονικών καταστημάτων αθλητικών ειδών
by: Κολτσίδα, Παρασκευή
Published: (2016) -
Επικοινωνία, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
by: Κάβουρα Ανδρονίκη
Published: (2021) -
Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
by: Αθανασοπούλου, Ευθυμία
Published: (2016)