Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση ηλεκτρονικών προϊόντων - θετικές, αρνητικές επιπτώσεις
Κύριοι συγγραφείς: | Τζίνσκι, Σβετοσλάβ, Βροντάκη, Σταυρούλα |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4004 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ανάλυση ιστοσελίδων εταιριών δερμοκαλλυντικών προϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
ανά: Καμπουρογιάννη, Ευγενία
Έκδοση: (2014) -
Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
ανά: Μουτσανά, Χρυσαφένια
Έκδοση: (2018) -
Ικανοποίηση καταναλωτών ηλεκτρονικών καταστημάτων αθλητικών ειδών
ανά: Κολτσίδα, Παρασκευή
Έκδοση: (2016) -
Επικοινωνία, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
ανά: Κάβουρα Ανδρονίκη
Έκδοση: (2021) -
Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
ανά: Αθανασοπούλου, Ευθυμία
Έκδοση: (2016)