Τζίνσκι, Σ., & Βροντάκη, Σ. (2017). Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση ηλεκτρονικών προϊόντων - θετικές, αρνητικές επιπτώσεις. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΤζίνσκι, Σβετοσλάβ, and Σταυρούλα Βροντάκη. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση ηλεκτρονικών προϊόντων - θετικές, αρνητικές επιπτώσεις. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
MLA (8th ed.) CitationΤζίνσκι, Σβετοσλάβ, and Σταυρούλα Βροντάκη. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση ηλεκτρονικών προϊόντων - θετικές, αρνητικές επιπτώσεις. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.