Συγκριτική ανάλυση των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αντωνιάδου, Ευαγγελία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4003
_version_ 1780525068730761216
abstract «Κάτοχοι γερής και ουσιαστικής παιδείας (Russell B. 1946) οφείλουν να είναι όχι μόνο οι φύλακες αλλά και οι άρχοντες οι οποίοι θα ρυθμίσουν τα εκπαιδευτικά θέματα και θα συμβάλλουν σε μια «ακριβεστέραν παιδείαν» των νέων με στόχο τη γνώση της αρετής και την έμπρακτη εφαρμογή της». Σαφώς λοιπόν, για τον Πλάτωνα ιδανική πολιτεία χωρίς αγωγή και παιδεία δε νοείται. Η εκπαίδευση αποτελεί τον σημαντικότερο στόχο και των σύγχρονων κοινωνιών διότι καθορίζει σε μεγάλο ποσοστό την ομαλή λειτουργία τους σε κάθε χώρα. Έτσι και στην Ελλάδα δίνεται η απαιτούμενη προσοχή ώστε να υφίσταται και να παρέχεται δωρεάν στους πολίτες της δίνοντας ίσες ευκαιρίες και εξασφαλίζοντας την πρόσβαση σε όλες τις εκπαιδευτικές της βαθμίδες. Μεγάλος αριθμός εκπαιδευόμενων τείνει στη Δημόσια εκπαίδευση από την προσχολική ως την πανεπιστημιακή φοίτηση στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Σαφώς στην Ελληνική επικράτεια υπάρχουν και δραστηριοποιούνται και Ιδιωτικής εκπαίδευσης ιδρύματα τα οποία προσφέρουν μια εναλλακτική μορφή Παιδείας σε επίπεδο ποιότητας παροχής υπηρεσιών αρκετά υψηλό. Ένας λόγος που κάνει τα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα ανταγωνιστικά σε σχέση με τα Δημόσια είναι ότι μπορούν να είναι πιο ευέλικτα στις αλλαγές και να προσαρμόζονται πιο εύκολα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις της τεχνολογίας, η οποία εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς τα τελευταία χρόνια. Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αξιολογηθεί η Δημόσια σε σχέση με την Ιδιωτική Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίες συνυπάρχουν στην Ελληνική κοινωνία, μέσα από την εξέλιξή τους τα τελευταία 40 χρόνια, θέτοντας υπόψιν όλες τις παραμέτρους που επηρέασαν αυτήν την εξέλιξη θετικά ή αρνητικά. Επίσης, σημαντικό είναι να διερευνηθεί η εικόνα που έχει σχηματίσει το κοινωνικό σύνολο στο οποίο απευθύνονται και οι δυο μορφές εκπαίδευσης, η προτίμηση της μιας ή της άλλης εκδοχής και η αποδοχή τους ως ικανοποιητικές ή όχι. Τέλος οι μέθοδοι μετάδοσης γνώσεων και παιδείας στη νεότερη γενιά, η οποία πασχίζει να εδραιωθεί στην κοινωνία και να εξασφαλίσει μια θέση στην αγορά εργασίας.
abstracttranslated “Holders of robust and effective education should be not only the guardians, but also the rulers who will settle educational issues and will contribute to a “more accurate education” of young people, aiming to the knowledge of virtue and its effective implementation (Russell B.1946).” Clearly then, as far as Platon considers, ideal state without education may not exist. Education is of great significance to the modern societies due to its influence on their normal functioning in every country. Thus in Greece every person is given equal opportunities to enter all levels of education. A large number of people chooses the public education from their preschool studies to the university ones. There are private education institutions too, which provide an alternative form of education with a high level of service quality. Private institutes get to be competitive to the public ones as they are more flexible to changes and adapt more easily to variable needs and requirements of technology which is developing rapidly these years. The purpose of this study is the comparison between public and private “High School” education in Greece, as well as the evaluation of their development during the last 40 years, considering all the parameters that influenced it positively or negatively. Another important task is to investigate the opinion of the people to whom these two forms of education are addressed, the preference between the two of them and whether they are satisfied with it. Finally, knowledge transfer methods should be investigated as well as education to the younger generation, who is struggling to establish itself in the society and to secure a place in the labor market.
advisor
author Αντωνιάδου, Ευαγγελία
author_facet Αντωνιάδου, Ευαγγελία
author_sort Αντωνιάδου, Ευαγγελία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-4003
institution University of West Attica Campus II
keyword Εκπαίδευση
Δημόσια παιδεία
Ιδιωτική παιδεία
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Συγκριτική ανάλυση
Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
language Greek
physical 76
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-40032018-12-14T10:43:00Z Συγκριτική ανάλυση των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα Comparative analysis of public and private schools of secondary education in Greece Αντωνιάδου, Ευαγγελία Κικίλια, Αικατερίνη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση Εκπαίδευση Δημόσια παιδεία Ιδιωτική παιδεία Δευτεροβάθμια εκπαίδευση Συγκριτική ανάλυση Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα «Κάτοχοι γερής και ουσιαστικής παιδείας (Russell B. 1946) οφείλουν να είναι όχι μόνο οι φύλακες αλλά και οι άρχοντες οι οποίοι θα ρυθμίσουν τα εκπαιδευτικά θέματα και θα συμβάλλουν σε μια «ακριβεστέραν παιδείαν» των νέων με στόχο τη γνώση της αρετής και την έμπρακτη εφαρμογή της». Σαφώς λοιπόν, για τον Πλάτωνα ιδανική πολιτεία χωρίς αγωγή και παιδεία δε νοείται. Η εκπαίδευση αποτελεί τον σημαντικότερο στόχο και των σύγχρονων κοινωνιών διότι καθορίζει σε μεγάλο ποσοστό την ομαλή λειτουργία τους σε κάθε χώρα. Έτσι και στην Ελλάδα δίνεται η απαιτούμενη προσοχή ώστε να υφίσταται και να παρέχεται δωρεάν στους πολίτες της δίνοντας ίσες ευκαιρίες και εξασφαλίζοντας την πρόσβαση σε όλες τις εκπαιδευτικές της βαθμίδες. Μεγάλος αριθμός εκπαιδευόμενων τείνει στη Δημόσια εκπαίδευση από την προσχολική ως την πανεπιστημιακή φοίτηση στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Σαφώς στην Ελληνική επικράτεια υπάρχουν και δραστηριοποιούνται και Ιδιωτικής εκπαίδευσης ιδρύματα τα οποία προσφέρουν μια εναλλακτική μορφή Παιδείας σε επίπεδο ποιότητας παροχής υπηρεσιών αρκετά υψηλό. Ένας λόγος που κάνει τα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα ανταγωνιστικά σε σχέση με τα Δημόσια είναι ότι μπορούν να είναι πιο ευέλικτα στις αλλαγές και να προσαρμόζονται πιο εύκολα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις της τεχνολογίας, η οποία εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς τα τελευταία χρόνια. Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αξιολογηθεί η Δημόσια σε σχέση με την Ιδιωτική Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίες συνυπάρχουν στην Ελληνική κοινωνία, μέσα από την εξέλιξή τους τα τελευταία 40 χρόνια, θέτοντας υπόψιν όλες τις παραμέτρους που επηρέασαν αυτήν την εξέλιξη θετικά ή αρνητικά. Επίσης, σημαντικό είναι να διερευνηθεί η εικόνα που έχει σχηματίσει το κοινωνικό σύνολο στο οποίο απευθύνονται και οι δυο μορφές εκπαίδευσης, η προτίμηση της μιας ή της άλλης εκδοχής και η αποδοχή τους ως ικανοποιητικές ή όχι. Τέλος οι μέθοδοι μετάδοσης γνώσεων και παιδείας στη νεότερη γενιά, η οποία πασχίζει να εδραιωθεί στην κοινωνία και να εξασφαλίσει μια θέση στην αγορά εργασίας. “Holders of robust and effective education should be not only the guardians, but also the rulers who will settle educational issues and will contribute to a “more accurate education” of young people, aiming to the knowledge of virtue and its effective implementation (Russell B.1946).” Clearly then, as far as Platon considers, ideal state without education may not exist. Education is of great significance to the modern societies due to its influence on their normal functioning in every country. Thus in Greece every person is given equal opportunities to enter all levels of education. A large number of people chooses the public education from their preschool studies to the university ones. There are private education institutions too, which provide an alternative form of education with a high level of service quality. Private institutes get to be competitive to the public ones as they are more flexible to changes and adapt more easily to variable needs and requirements of technology which is developing rapidly these years. The purpose of this study is the comparison between public and private “High School” education in Greece, as well as the evaluation of their development during the last 40 years, considering all the parameters that influenced it positively or negatively. Another important task is to investigate the opinion of the people to whom these two forms of education are addressed, the preference between the two of them and whether they are satisfied with it. Finally, knowledge transfer methods should be investigated as well as education to the younger generation, who is struggling to establish itself in the society and to secure a place in the labor market. 2017-10 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4003 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 76 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/4003/6/adm_5811.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση
Αντωνιάδου, Ευαγγελία
Συγκριτική ανάλυση των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
title Συγκριτική ανάλυση των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
title_full Συγκριτική ανάλυση των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
title_fullStr Συγκριτική ανάλυση των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
title_full_unstemmed Συγκριτική ανάλυση των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
title_short Συγκριτική ανάλυση των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
title_sort συγκριτική ανάλυση των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην ελλάδα
title_translated Comparative analysis of public and private schools of secondary education in Greece
topic TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4003