H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μαθιουδάκη, Μαρία
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3997
_version_ 1780278290378915840
abstract Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών νοσοκομείων υγείας. Για την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της εργασίας πραγματοποιήθηκαν δύο είδη ερευνών δευτερογενής έρευνα βιβλιογραφικής ανασκόπησης σε ακαδημαϊκές πηγές (άρθρα, βιβλία, πρακτικά συνεδριών, papers, κτλ.) και πρωτογενής ποσοτική έρευνα σε ένα δείγμα Ν=250 ασθενών δύο ιδιωτικών νοσοκομείων υγείας (Metropolitan Hospital και Ερρίκος Ντυνάν). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι υπάρχει θετική συσχέτιση μεταξύ της αυτοδιαχείρησης και της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Επίσης τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν την ύπαρξη συσχέτισης μεταξύ της αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Τέλος, τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν τους παράγοντες που παίζουν σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση των ασθενών από την αυτοδιαχείρηση. Πρόκειται για τον χρόνο αναμονής, την εμπλοκή στην πληροφόρηση, την καλή και ανοικτή επικοινωνία με το προσωπικό, την εμπιστοσύνη, την προστασία της ιδιωτικότητας, την επαρκή πληροφόρηση, την συνεργασία οικογένειας - γιατρού και την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών. Η ανάλυση συχνοτήτων της κλίμακας "ικανοποίησης ασθενών" έδωσε μέσο όρο 2,3 που αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος διαφώνησε με τις δηλώσεις τις κλίμακας που αφορούν στην ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας.
abstracttranslated The main concern of this study is the investigation of patients' self-management education as part of a competitive private hospital marketing strategy. In order to fulfill the research goals of the research, two types of research were carried out: a secondary research on bibliographic review in academic sources (articles, books, conference papers, papers, etc.) and primary quantitative research in a N = 250 patients of two private hospitals (Metropolitan Hospital and Errikos Ntinan). The results of the survey showed that there is a positive correlation between self-management and patient satisfaction. Furthermore, the results of the survey showed a positive correlation between self-management and the perceived quality of private health services. Finally, research findings highlight factors that play a key role in patient satisfaction as regards the self-management education. It is waiting time, engaging in information, good and open communication with staff, trust, privacy protection, adequate information, family-doctor co-operation and confidentiality of information. The frequency analysis of the Patient Satisfaction Scale gave an average of 2.3, which means that most of the sample disagreed with the scale statements related to patient satisfaction as regards the health services provided.
advisor
author Μαθιουδάκη, Μαρία
author_facet Μαθιουδάκη, Μαρία
author_sort Μαθιουδάκη, Μαρία
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3997
institution University of West Attica Campus II
keyword Εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης
Ιδιωτικά νοσοκομεία
Marketing νοσοκομείων
Αντιλαμβανόμενη ποιότητα
Ικανοποίηση ασθενών
Self-management education
language Greek
physical 146
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-39972018-12-14T10:04:48Z H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα Patients self-management as part of a competitive marketing strategy of private health services. Investigation of the relationship between self-management and the perceived quality og health services in Greece Μαθιουδάκη, Μαρία Σαμαντά, Ειρήνη TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος Εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης Ιδιωτικά νοσοκομεία Marketing νοσοκομείων Αντιλαμβανόμενη ποιότητα Ικανοποίηση ασθενών Self-management education Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών νοσοκομείων υγείας. Για την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της εργασίας πραγματοποιήθηκαν δύο είδη ερευνών δευτερογενής έρευνα βιβλιογραφικής ανασκόπησης σε ακαδημαϊκές πηγές (άρθρα, βιβλία, πρακτικά συνεδριών, papers, κτλ.) και πρωτογενής ποσοτική έρευνα σε ένα δείγμα Ν=250 ασθενών δύο ιδιωτικών νοσοκομείων υγείας (Metropolitan Hospital και Ερρίκος Ντυνάν). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι υπάρχει θετική συσχέτιση μεταξύ της αυτοδιαχείρησης και της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Επίσης τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν την ύπαρξη συσχέτισης μεταξύ της αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Τέλος, τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν τους παράγοντες που παίζουν σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση των ασθενών από την αυτοδιαχείρηση. Πρόκειται για τον χρόνο αναμονής, την εμπλοκή στην πληροφόρηση, την καλή και ανοικτή επικοινωνία με το προσωπικό, την εμπιστοσύνη, την προστασία της ιδιωτικότητας, την επαρκή πληροφόρηση, την συνεργασία οικογένειας - γιατρού και την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών. Η ανάλυση συχνοτήτων της κλίμακας "ικανοποίησης ασθενών" έδωσε μέσο όρο 2,3 που αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος διαφώνησε με τις δηλώσεις τις κλίμακας που αφορούν στην ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. The main concern of this study is the investigation of patients' self-management education as part of a competitive private hospital marketing strategy. In order to fulfill the research goals of the research, two types of research were carried out: a secondary research on bibliographic review in academic sources (articles, books, conference papers, papers, etc.) and primary quantitative research in a N = 250 patients of two private hospitals (Metropolitan Hospital and Errikos Ntinan). The results of the survey showed that there is a positive correlation between self-management and patient satisfaction. Furthermore, the results of the survey showed a positive correlation between self-management and the perceived quality of private health services. Finally, research findings highlight factors that play a key role in patient satisfaction as regards the self-management education. It is waiting time, engaging in information, good and open communication with staff, trust, privacy protection, adequate information, family-doctor co-operation and confidentiality of information. The frequency analysis of the Patient Satisfaction Scale gave an average of 2.3, which means that most of the sample disagreed with the scale statements related to patient satisfaction as regards the health services provided. 2017-10-20 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3997 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 146 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3997/7/msim_14316.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
Μαθιουδάκη, Μαρία
H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
title H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
title_full H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
title_fullStr H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
title_full_unstemmed H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
title_short H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
title_sort h εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην ελλάδα
title_translated Patients self-management as part of a competitive marketing strategy of private health services. Investigation of the relationship between self-management and the perceived quality og health services in Greece
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3997