Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κρασσάς, Γεράσιμος
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3988
_version_ 1780278290147180544
abstract Σκοπός: Διαπίστωση της επίδρασης που έχει το e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Σχεδιασμός/Μεθοδολογία/Προσέγγιση: Έρευνα 150 e-Καταναλωτών άνω των 18 ετών από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής. Ερωτηματολόγιο 4 ενοτήτων: Social Media Marketing , Email Marketing, Search Engine Marketing, Δημογραφικά στοιχεία. Ευρήματα: 60% του δείγματος είναι γυναίκες, 48% είναι 30 – 40 ετών, 53% άγαμοι, 45% χωρίς παιδιά και το 37% απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το φύλο και το μορφωτικό επίπεδο επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Συμπεράσματα: Το e-Μάρκετινγκ έχει επίδραση στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Μέρη του e-Μάρκετινγκ επηρεάζουν σε διαφορετικό βαθμό τους e-Καταναλωτές.
abstracttranslated Purpose: To determine the effect of e-Marketing on the consumer behavior of e-Consumers. Design / Methodology / Approach: Survey 150 e-Consumers over 18 years old from the wider region of Attica. A 4-module questionnaire: Social Media Marketing, Email Marketing, Search Engine Marketing, Demographics. Findings: 60% of the sample is women, 48% are 30-40 years old, 53% are single, 45% have no children and 37% are tertiary graduates. Gender and educational level affect the consumer behavior of e-Consumers. Conclusions: e-Marketing has an impact on the consumer behavior of e-Consumers. Parts of e-Marketing affect to a different extent e-Consumers.
advisor
author Κρασσάς, Γεράσιμος
author_facet Κρασσάς, Γεράσιμος
author_sort Κρασσάς, Γεράσιμος
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3988
institution University of West Attica Campus II
keyword E-Marketing
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Συμπεριφορά καταναλωτή
Social media marketing
Email marketing
Search engine marketing
E-Καταναλωτές
language Greek
physical 108
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-39882018-12-14T10:04:47Z Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών The impact of e-Marketing in to consumer behavior of e-Consumers Κρασσάς, Γεράσιμος Κυριαζόπουλος, Παναγιώτης TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing E-Marketing Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Συμπεριφορά καταναλωτή Social media marketing Email marketing Search engine marketing E-Καταναλωτές Σκοπός: Διαπίστωση της επίδρασης που έχει το e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Σχεδιασμός/Μεθοδολογία/Προσέγγιση: Έρευνα 150 e-Καταναλωτών άνω των 18 ετών από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής. Ερωτηματολόγιο 4 ενοτήτων: Social Media Marketing , Email Marketing, Search Engine Marketing, Δημογραφικά στοιχεία. Ευρήματα: 60% του δείγματος είναι γυναίκες, 48% είναι 30 – 40 ετών, 53% άγαμοι, 45% χωρίς παιδιά και το 37% απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το φύλο και το μορφωτικό επίπεδο επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Συμπεράσματα: Το e-Μάρκετινγκ έχει επίδραση στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Μέρη του e-Μάρκετινγκ επηρεάζουν σε διαφορετικό βαθμό τους e-Καταναλωτές. Purpose: To determine the effect of e-Marketing on the consumer behavior of e-Consumers. Design / Methodology / Approach: Survey 150 e-Consumers over 18 years old from the wider region of Attica. A 4-module questionnaire: Social Media Marketing, Email Marketing, Search Engine Marketing, Demographics. Findings: 60% of the sample is women, 48% are 30-40 years old, 53% are single, 45% have no children and 37% are tertiary graduates. Gender and educational level affect the consumer behavior of e-Consumers. Conclusions: e-Marketing has an impact on the consumer behavior of e-Consumers. Parts of e-Marketing affect to a different extent e-Consumers. 2017 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3988 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 108 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3988/7/msim_14317.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
Κρασσάς, Γεράσιμος
Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
title Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
title_full Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
title_fullStr Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
title_full_unstemmed Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
title_short Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
title_sort η επίδραση του e-μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-καταναλωτών
title_translated The impact of e-Marketing in to consumer behavior of e-Consumers
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3988