Κρασσάς, Γ. (2017). Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Κρασσάς, Γεράσιμος. Η επίδραση του E-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των E-Καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Κρασσάς, Γεράσιμος. Η επίδραση του E-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των E-Καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.