Κρασσάς, Γ. (2017). Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΚρασσάς, Γεράσιμος. Η επίδραση του E-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των E-Καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
MLA (8th ed.) CitationΚρασσάς, Γεράσιμος. Η επίδραση του E-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των E-Καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.