Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
Κύριος συγγραφέας: | Βαβόλας, Παύλος |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3984 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
ανά: Βεντούρη, Μαρία
Έκδοση: (2018) -
Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
ανά: Νίνας, Αινείας
Έκδοση: (2017) -
Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των σούπερ μάρκετ
ανά: Καραλάγας, Γεώργιος
Έκδοση: (2014) -
Αρνητικές συμπεριφορές των καταναλωτών προς μια μάρκα
ανά: Γεωργίου, Μαριάννα-Ευτυχία
Έκδοση: (2018) -
Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο κλάδο των αλκοολούχων ποτών
ανά: Αρμύρα, Ανδριάνα, κ.ά.
Έκδοση: (2016)