Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Δρουβιώτη, Νικολέτα, Ντούρας, Δημήτριος
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3953
_version_ 1780278286698414080
abstract Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της εμπειρίας του χρήστη την οποία ερευνήσαμε σε βάθος χρόνου. Μελετήσαμε το παρόν, το αποτυπώσαμε και αναζητήσαμε τι νέο έπεται στο μέλλον για την ικανοποίηση του χρήστη. Η διπλωματική εργασία απαρτίζεται από δύο μέρη.Το πρώτο μέρος πραγματεύεται την έννοια της εμπειρίας του χρήστη, τα στοιχεία και τις διαστάσεις που την απαρτίζουν, τους παράγοντες που την επηρεάζουν καθώς και προτάσεις βελτίωσης και μεθόδους μέτρησης της. Στα πλαίσια της μέτρησης της εμπειρίας του χρήστη διεξήγαμε ένα ερωτηματολόγιο σε site υποδημάτων για να μελετήσουμε την συμπεριφορά του χρήστη, τον βαθμό ικανοποίησης του καθώς και σημεία βελτίωσης του site.Στο δεύτερο μέρος εστιάσαμε στις νέες τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας (VR) και επαυξημένης πραγματικότητας (AR), παρουσιάζοντας παραδείγματα κυρίως από τον χώρο του retail, καθώς και την νέα τεχνολογία που εμπεριέχει , το AR και το VR, τη μικτή πραγματικότητα (MR). Μελετήσαμε τον νέο τρόπο προσέγγισης των εταιρειών μέσω των τεχνολογιών αυτών και αναζητήσαμε τι θα ακολουθήσει στο μέλλονΤο μέλλον στην εμπειρία του χρήστη αναμένεται να είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό και με λιγότερες οθόνες ή κινητά καθώς περιμένουμε η τεχνητή νοημοσύνη να εισχωρήσει στον χώρο αυτόν και να τον μεταμορφώσει.Η εμπειρία του χρήστη αποτελεί πλέον καίριο παράγοντα για το παρόν και το μέλλον και χρήζει περαιτέρω έρευνας Η παρούσα μελέτη μπορεί να γίνει οδηγός για την διερεύνηση της εμπειρίας του χρήστη, καθώς γίνεται μια διαχρονική ολιστική προσέγγιση και έρευνα της πτυχής αυτής.
abstracttranslated The purpose of this thesis was to study the user experience that we investigated during the years. We studied the present, captured it and searched for what is new and what is expected to see in the future in the field of user satisfaction. Our thesis consists of two parts.The first part focus on the idea of the user experience (UX), the elements and dimensions that consists, the factors that influence UX, as well as suggestions for improvement and methods for measuring it. We have made an effort to measure user experience so we conducted a questionnaire in a shoe site to investigate user behavior, customer satisfaction, and the site improvement points. Concerning the second part, we analyzed the new VR and augmented reality (AR) technologies and presented examples from retail sector mainly, as well as we have done a research on a new technology based on VR and AR, named mixed reality (MR). We have also studied the new way of approaching companies through these technologies and we have looked for the future trends.The future of the user experience is expected to be even more impressive and with fewer screens or mobiles as we expect artificial intelligence to enter this space and transform it.User experience constitutes an important factor for the present and the future and for this reason, further investigation is needed.This study that be a guide to explore user experience as we have accomplished a holistic approach and research on this aspect.
advisor
author Δρουβιώτη, Νικολέτα
Ντούρας, Δημήτριος
author_facet Δρουβιώτη, Νικολέτα
Ντούρας, Δημήτριος
author_sort Δρουβιώτη, Νικολέτα
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3953
institution University of West Attica Campus II
keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο
Αξιολόγηση ικανοποίησης πελατών
Ικανοποίηση πελατών
Εικονική πραγματικότητα
Εμπειρία χρήστη
language Greek
physical 108
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-39532018-12-14T10:04:26Z Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου User experience in e-commerce - Virtual reality and augmented reality in e-commerce applications Δρουβιώτη, Νικολέτα Ντούρας, Δημήτριος Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο Ηλεκτρονικό εμπόριο Αξιολόγηση ικανοποίησης πελατών Ικανοποίηση πελατών Εικονική πραγματικότητα Εμπειρία χρήστη Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της εμπειρίας του χρήστη την οποία ερευνήσαμε σε βάθος χρόνου. Μελετήσαμε το παρόν, το αποτυπώσαμε και αναζητήσαμε τι νέο έπεται στο μέλλον για την ικανοποίηση του χρήστη. Η διπλωματική εργασία απαρτίζεται από δύο μέρη.Το πρώτο μέρος πραγματεύεται την έννοια της εμπειρίας του χρήστη, τα στοιχεία και τις διαστάσεις που την απαρτίζουν, τους παράγοντες που την επηρεάζουν καθώς και προτάσεις βελτίωσης και μεθόδους μέτρησης της. Στα πλαίσια της μέτρησης της εμπειρίας του χρήστη διεξήγαμε ένα ερωτηματολόγιο σε site υποδημάτων για να μελετήσουμε την συμπεριφορά του χρήστη, τον βαθμό ικανοποίησης του καθώς και σημεία βελτίωσης του site.Στο δεύτερο μέρος εστιάσαμε στις νέες τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας (VR) και επαυξημένης πραγματικότητας (AR), παρουσιάζοντας παραδείγματα κυρίως από τον χώρο του retail, καθώς και την νέα τεχνολογία που εμπεριέχει , το AR και το VR, τη μικτή πραγματικότητα (MR). Μελετήσαμε τον νέο τρόπο προσέγγισης των εταιρειών μέσω των τεχνολογιών αυτών και αναζητήσαμε τι θα ακολουθήσει στο μέλλονΤο μέλλον στην εμπειρία του χρήστη αναμένεται να είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό και με λιγότερες οθόνες ή κινητά καθώς περιμένουμε η τεχνητή νοημοσύνη να εισχωρήσει στον χώρο αυτόν και να τον μεταμορφώσει.Η εμπειρία του χρήστη αποτελεί πλέον καίριο παράγοντα για το παρόν και το μέλλον και χρήζει περαιτέρω έρευνας Η παρούσα μελέτη μπορεί να γίνει οδηγός για την διερεύνηση της εμπειρίας του χρήστη, καθώς γίνεται μια διαχρονική ολιστική προσέγγιση και έρευνα της πτυχής αυτής. The purpose of this thesis was to study the user experience that we investigated during the years. We studied the present, captured it and searched for what is new and what is expected to see in the future in the field of user satisfaction. Our thesis consists of two parts.The first part focus on the idea of the user experience (UX), the elements and dimensions that consists, the factors that influence UX, as well as suggestions for improvement and methods for measuring it. We have made an effort to measure user experience so we conducted a questionnaire in a shoe site to investigate user behavior, customer satisfaction, and the site improvement points. Concerning the second part, we analyzed the new VR and augmented reality (AR) technologies and presented examples from retail sector mainly, as well as we have done a research on a new technology based on VR and AR, named mixed reality (MR). We have also studied the new way of approaching companies through these technologies and we have looked for the future trends.The future of the user experience is expected to be even more impressive and with fewer screens or mobiles as we expect artificial intelligence to enter this space and transform it.User experience constitutes an important factor for the present and the future and for this reason, further investigation is needed.This study that be a guide to explore user experience as we have accomplished a holistic approach and research on this aspect. 2017-11 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3953 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 108 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3953/7/%ce%94%ce%b9%cf%80%ce%bb%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae_%ce%95%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Δρουβιώτη, Νικολέτα
Ντούρας, Δημήτριος
Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
title Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
title_full Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
title_fullStr Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
title_full_unstemmed Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
title_short Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
title_sort η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
title_translated User experience in e-commerce - Virtual reality and augmented reality in e-commerce applications
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3953