Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Llangozi, Hatixhe
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3863
_version_ 1780524533591048192
abstract Η παρούσα εργασία μελέτησε την περιβαλλοντική επίδραση και του παρόχου υπηρεσιών αναφορικά με τη δημιουργία αξίας. Εμβάθυνση δόθηκε στο ξενοδοχειακό τομέα. Μελετήθηκε η ιδανική λειτουργία του εργασιακού περιβάλλοντος και αν καλυτερεύει τη παροχή υπηρεσιών προς το καταναλωτή, βοηθώντας τον να διαχειριστεί σωστά την υπηρεσία αυτή. Ουσιαστικά αναδείχτηκε το πώς δίνεται αξία από την υπηρεσία και πόσο σημαντικό είναι κάτι τέτοιο. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο συγκεκριμένα αναπτύχθηκε θεωρητικό και πρακτικό μέρος. Στο θεωρητικό στη βιβλιογραφική ανασκόπηση αναλύθηκε διεξοδικά η θεωρία της δημιουργίας αξίας, οι εμπειρίες συνδημιουργίας, η πλαισίωση και η αξία πλαισίου. Επίσης εξετάστηκε σε βάθος η επιμέτρηση της αξίας -πλαισίου από μια υπηρεσία κυρίαρχης λογικής προοπτικής. Επίσης αναφέρθηκε η επέκταση κατανόησης υπηρεσίας, η συνδημιουργία αξίας για το πολιτιστικό πλαίσιο , οι επιπτώσεις του φυσικού περιβάλλοντος στους πελάτες και η επανεξέταση της θέσης του servicescape. Δεν παραλήφθηκε να αναφερθεί ο κλάδος της τουριστικής βιομηχανίας και οι επικρατούσες συνθήκες της σημερινής εποχής. Στη συνέχεια αναπτύχθηκε η μεθοδολογία της έρευνας όπου καταγράφηκαν στοιχεία που αφορούν τον τρόπο που εξήχθησαν τα στατιστικά στοιχεία και έπειτα καταρτίστηκαν τα στατιστικά αποτελέσματα. Τέλος, καταγράφηκαν τα συμπεράσματα ενώ κατατέθηκαν περιορισμοί και προτάσεις.
abstracttranslated This paper studied the environmental impact and the service provider regarding value creation. Emphasis was given to the hotel industry. The ideal function of the working environment was studied and if it improves the service to the consumers, helping them to properly manage this service. Essentially it was found how value is given by a service and how important this is. The work was completed through five chapters, in which the the theoretical and the research part were developed. The theoretical part, the literature review, analyzed the theory of value creation thoroughly, the co-creation of experiences, the framework and the framework value. It also examined in depth the measurement of the framework value from a dominant logic perspective service. Also the extension of the understanding of the service was mentioned, the co-creation of value for the cultural context, the impact of the natural environment to customers and the position of the servicescape. In addition, the sector of the tourism industry was discussed and the prevailing conditions of today. Then the research methodology was developed which recorded the data that helped to export the statistics and then the statistics were compiled. Finally, the conclusions were recorded as well as the limitations of the research and the recommendations.
advisor
author Llangozi, Hatixhe
author_facet Llangozi, Hatixhe
author_sort Llangozi, Hatixhe
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3863
institution University of West Attica Campus II
keyword Ξενοδοχειακός τομέας
Τουρισμός
Δημιουργία αξίας
Servicescape
Τουριστική βιομηχανία
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
language Greek
physical 121
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-38632018-12-14T10:45:52Z Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος The effect of context and employees on value co-creation: the hotel industry Llangozi, Hatixhe Κονιόρδος, Μιχαήλ Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση Ξενοδοχειακός τομέας Τουρισμός Δημιουργία αξίας Servicescape Τουριστική βιομηχανία Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Η παρούσα εργασία μελέτησε την περιβαλλοντική επίδραση και του παρόχου υπηρεσιών αναφορικά με τη δημιουργία αξίας. Εμβάθυνση δόθηκε στο ξενοδοχειακό τομέα. Μελετήθηκε η ιδανική λειτουργία του εργασιακού περιβάλλοντος και αν καλυτερεύει τη παροχή υπηρεσιών προς το καταναλωτή, βοηθώντας τον να διαχειριστεί σωστά την υπηρεσία αυτή. Ουσιαστικά αναδείχτηκε το πώς δίνεται αξία από την υπηρεσία και πόσο σημαντικό είναι κάτι τέτοιο. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο συγκεκριμένα αναπτύχθηκε θεωρητικό και πρακτικό μέρος. Στο θεωρητικό στη βιβλιογραφική ανασκόπηση αναλύθηκε διεξοδικά η θεωρία της δημιουργίας αξίας, οι εμπειρίες συνδημιουργίας, η πλαισίωση και η αξία πλαισίου. Επίσης εξετάστηκε σε βάθος η επιμέτρηση της αξίας -πλαισίου από μια υπηρεσία κυρίαρχης λογικής προοπτικής. Επίσης αναφέρθηκε η επέκταση κατανόησης υπηρεσίας, η συνδημιουργία αξίας για το πολιτιστικό πλαίσιο , οι επιπτώσεις του φυσικού περιβάλλοντος στους πελάτες και η επανεξέταση της θέσης του servicescape. Δεν παραλήφθηκε να αναφερθεί ο κλάδος της τουριστικής βιομηχανίας και οι επικρατούσες συνθήκες της σημερινής εποχής. Στη συνέχεια αναπτύχθηκε η μεθοδολογία της έρευνας όπου καταγράφηκαν στοιχεία που αφορούν τον τρόπο που εξήχθησαν τα στατιστικά στοιχεία και έπειτα καταρτίστηκαν τα στατιστικά αποτελέσματα. Τέλος, καταγράφηκαν τα συμπεράσματα ενώ κατατέθηκαν περιορισμοί και προτάσεις. This paper studied the environmental impact and the service provider regarding value creation. Emphasis was given to the hotel industry. The ideal function of the working environment was studied and if it improves the service to the consumers, helping them to properly manage this service. Essentially it was found how value is given by a service and how important this is. The work was completed through five chapters, in which the the theoretical and the research part were developed. The theoretical part, the literature review, analyzed the theory of value creation thoroughly, the co-creation of experiences, the framework and the framework value. It also examined in depth the measurement of the framework value from a dominant logic perspective service. Also the extension of the understanding of the service was mentioned, the co-creation of value for the cultural context, the impact of the natural environment to customers and the position of the servicescape. In addition, the sector of the tourism industry was discussed and the prevailing conditions of today. Then the research methodology was developed which recorded the data that helped to export the statistics and then the statistics were compiled. Finally, the conclusions were recorded as well as the limitations of the research and the recommendations. 2017-09 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3863 el http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 121 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3863/10/%ce%a7%ce%91%ce%a4%ce%99%ce%a4%ce%96%ce%95%20%ce%9b%ce%91%ce%9d%ce%93%ce%9a%ce%9f%ce%96%ce%97.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
Llangozi, Hatixhe
Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος
title Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος
title_full Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος
title_fullStr Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος
title_full_unstemmed Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος
title_short Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος
title_sort η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος
title_translated The effect of context and employees on value co-creation: the hotel industry
topic TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3863