Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Χάλαρης, Αρτέμιος
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3834
_version_ 1780278276733796352
abstract Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη των επιχειρήσεων ως μία οικειοθελής τους δέσμευση αποκτά ιδιαίτερα σημαντική σημασία σε περιόδους οικονομικής κρίσης όπως αυτήν την οποία διανύουμε. Οι ενέργειες των επιχειρήσεων μπορούν να συμβάλουν αποτελεσματικά στην ανακούφιση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης. Εξετάζοντας διαχρονικά τους απολογισμούς της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας έχουμε την δυνατότητα πολυεπίπεδης εξέτασης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Η περίοδος στην οποία εστιάζουμε παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Το χρονικό διάστημα 2005 – 2015 πρόκειται για ένα διάστημα στο οποίο συνέβησαν ανατρεπτικές αλλαγές τόσο στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης όσο και στο εξωτερικό της περιβάλλον. Επίσης πρόκειται για μια χρονική περίοδο η οποία καλύπτει την περίοδο πριν την εμφάνιση των συνεπειών της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα το 2008 και στην συνέχεια κατά την περίοδο κατά την διάρκεια της οικονομικής κρίσης η οποία υφίσταται ως και τις μέρες μας. . Έχουμε δηλαδή το θλιβερό προνόμιο να παρακολουθήσουμε την πολιτική ενός οργανισμού πριν και κατά την διάρκειας της μεγαλύτερης οικονομικής ύφεσης από την δεκαετία του 1930 σε μια χώρα η οποία δέχθηκε την σφοδρότερη δημοσιονομική επιδείνωση και υποχρεώθηκε, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί από το πακέτο στήριξης από την Ε.Ε. και το ΔΝΤ, σε τρία μνημόνια συνεργασίας τα οποία συνοδευόταν από αντίστοιχες δεσμίδες μέτρων λιτότητας. Μέσα από τις πτυχές εκείνες της στρατηγικής της Εταιρικής Υπευθυνότητας του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας για την περίοδο 2005-2015 εξετάζουμε μια επίσης σημαντική περίοδο στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, η οποία χαρακτηρίζεται τόσο από την ραγδαία διείσδυση της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα και της μηδενικής διαφοράς από το μέσο όρο της Ε.Ε. τον Ιούλιο του 2016 όσο και από την διείσδυση νέων υπηρεσιών όπως η ραγδαία αύξηση της συνδρομητικής τηλεόρασης φθάνοντας το 2015 σε ποσοστά της τάξης του 24% το 2015 όπως και τα επίπεδα των ευρωπαϊκών χωρών της Νότιας Ευρώπης αυξάνοντας τον ήδη σκληρό ανταγωνισμό των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών. Την περίοδο την οποία εξετάζουμε παρουσιάσθηκε επίσης εκθετική αύξηση της χρήσης «έξυπνων κινητών» τα οποία είχαν καθοριστική επιρροή στον χώρο των τηλεπικοινωνιών και του Οργανισμού ειδικότερα. Εξετάζοντας τους απολογισμούς της Εταιρικής Υπευθυνότητας του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας μας δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθήσουμε την πορεία της εξέλιξης της συμπεριφοράς του οργανισμού όσον αφορά την στρατηγική του σε πολιτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην χρονική περίοδο 2005-2015. Πρόκειται για εκείνη την περίοδο κατά την οποία το ελληνικό δημόσιο είχε ποσοστό 38,7 % και η Deutsche Telekom δεν είχε εμφανισθεί στο μετοχικό κεφάλαιο του οργανισμού, μέχρι και τo 2015 όπου πλέον το ποσοστό δημοσίου στον οργανισμό έφθασε το 10%, (1% το 2016) . Στην συνέχεια θα διερευνήσουμε τις προτεραιότητες του οργανισμού σε στρατηγικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης κατά την μεταβολή αυτή. Έχουμε έτσι την δυνατότητα εξέτασης των μεταβολών Εταιρικής Υπευθυνότητας σε έναν οργανισμό ο οποίος σταδιακά μετεξελισσόταν σε έναν οργανισμό του οποίου το ποσοστό του ελληνικού δημοσίου μειωνόταν συνεχώς και παράλληλα αυξανόταν το ποσοστό της Deutsche Telekom η οποία από το 2009 αποτελεί τον μεγαλύτερο μέτοχο της εταιρείας. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός ότι από το 2012 και στην συνέχεια ο ΟΤΕ και η COSMOTE εκδίδουν πλέον κοινούς απολογισμούς Εταιρικής Υπευθυνότητας δίνοντας μας την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε τις περιόδους πριν και μετά την έκδοση των κοινών απολογισμών. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφερθούμε στην σημαντικότητα του ρόλου της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στον οργανισμό, ένας ρόλος ο οποίος αποτέλεσε σημείο συνοχής του οργανισμού και οδήγησε την κοινή εμπορική ονομασία του ΟΤΕ και της COSMOTE με το όνομα «COSMOTE». Πρόκειται αναμφισβήτητα για μια περίοδο η οποία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον δίνοντας μας την δυνατότητα να μελετήσουμε την συμπεριφορά ενός μεγάλου οργανισμού σε καθοριστικές αλλαγές τόσο στο εσωτερικό του περιβάλλον όσο και στο εξωτερικό. Προκειμένου να μελετήσουμε την συμπεριφορά αυτή του οργανισμού χρησιμοποιούμε την μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου, μία μέθοδος η οποία με την αντικειμενικότητα την οποία την διακρίνει θα μας δώσει την δυνατότητα εξαγωγής ασφαλών συμπερασμάτων. Σημαντικό στοιχείο προς την κατεύθυνση της εξαγωγής ασφαλών συμπερασμάτων διαδραματίζει και η ανάλυση αξιόπιστων κειμένων τα οποία προέρχονται από τον οργανισμό κατευθείαν χωρίς να υποστούν δευτερεύουσα επεξεργασία. Με την μελέτη της βιβλιογραφικής ανασκόπησης αρχικά και την κατανόηση της έννοιας και του θεωρητικού περιεχομένου της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης επιτυγχάνουμε πριν να οδηγηθούμε στην εξέταση της σχέσης του οργανισμού με την Εταιρική Κοινωνική ευθύνη να έχουμε ήδη εξετάσει τις σύγχρονες θεωρίες και τις εξελίξεις σχετικά με την Εταιρική Υπευθυνότητα καθώς και τον τρόπο με τον οποίο έχει ήδη μετασχηματισθεί στις μέρες μας. Αμέσως μετά εστιάζοντας στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα και στον χώρο των τηλεπικοινωνιών αποκτούμε τα απαραίτητα εκείνα στοιχεία τα οποία θα μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε τις στρατηγικές του οργανισμού στο εξεταζόμενο περιβάλλον και έτσι να καταλήξουμε σε συμπεράσματα τα οποία να αντικατοπτρίζουν το συνδυασμό των εξελίξεων της Εταιρικής Υπευθυνότητας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα όσο και στον ίδιο τον οργανισμό και τον τρόπο με τον οποίο ο ίδιος χρησιμοποιούσε, χρησιμοποιεί αλλά και θα μπορέσει να αξιοποιεί την δύναμη της Εταιρικής Υπευθυνότητας στο μέλλον ως ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα και ως προστιθέμενη αξία σε αυτόν.
abstracttranslated Corporate Social Responsibility is a voluntary commitment that needs company’s corporation and the involment of its stakeholders. This cooperation is very important, especially in economic crisis periods such as the period we are living. Business actions can contribute to the alleviation of the consequences of the economic crisis. Looking through the reports of Corporate Social Responsibility of the Hellenic Telecommunications Organization we are able to make a multilevel examination of CSR. During the period 2005-2015 many subversive changes occurred both in internal and external business environment. This period includes the time before the appearance of the effects of economic crisis in Greece, in 2008 and also includes the period during the economic crisis that exists even in our days. We own the sad privilege to study the policy of an organization during a sad period of economic recession since 30’s in a country that suffers the most from the financial deterioration and was obliged to apply severe austerity measures in order to be funded from EU and IMF. In those aspects of the Hellenic telecommunications organization's strategy of Corporate Responsibility for the period 2005-2015 also look at a critical time in telecommunications, both the rapid growth of broadband services in Greece, eliminating the difference with the other EU countries in July 2016. Also during 2015 the subscribers of cable television increased by 24% and reached the percentages of the other EU Countries as a result the already tough competition for telecommunications companies in Greece increased. Also the same period that we examined the rates of use of smart phones increased rapidly . Examining the accounts of the organization's Corporate Responsibility of the Hellenic Telecommunication Company we are able to study the progress of CSR’s strategies of Hellenic Telecommunication Organization during 2005-2015. At the beginning of this period the Greek State owned the 38,7 of the share capital of the organization and Deutsche Telekom 0% while at the end of that period, in 2015, the Greek State owned 10%, and only 1% in 2016. We will study the priorities of CSR’s Strategies of the Organization during this transformation as we have the opportunity to find the changes of these strategies in an organization which gradually the share capital of Greek State was decreased while the share Capital of Deutsche Telekom was increased. It is interesting the fact that from 2012 till today, OTE and COSMOTE are publishing common CSR Reports so we can see if this change changed the CSR strategy of the Organization. The role of CSR in is very important as the common publications lead to joint to the common trademark of OTE and COSMOTE which was named “COSMOTE”. Undoubtedly this is period of a particular interest that gives us the opportunity to study the behavior of a large organization when very serious changes occurred to both the internal and the external environment of the company In order to study the behavior of the organism we used the method of content analysis, a method that the objectivity distinguishes it and we are closer to export safe conclusions. In order our conclusion to be safe and reliable, it is very important to use original data which has not undergone secondary processing and come from primary sources such as CSR Reports. Studying the literature review initially and understanding of the concept and the theoretical content of CSR we have already examined the latest theories and developments on Corporate Responsibility before we lead to an examination of the relationship of the organization with corporate social responsibility. After that we will focus on Corporate Social Responsibility in Greece and especially to the telecommunications sector. As a result, we will be possible to acquire the necessary elements that will help us understand the organization's strategies so we will succeed the results of the research to reflect the combination of CSR developments both in the telecommunication sector in Greece and in the organization itself and the way the organization, used, and will use the power of CSR in the future as a competitive advantage and added value to the organization.
advisor
author Χάλαρης, Αρτέμιος
author_facet Χάλαρης, Αρτέμιος
author_sort Χάλαρης, Αρτέμιος
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3834
institution University of West Attica Campus II
keyword Εταιρική κοινωνική ευθύνη
ΟΤΕ
Τηλεπικοινωνίες
Οικονομική κρίση
Ανάλυση περιεχομένου
Δείκτες εταιρικής υπευθυνότητας
language Greek
physical 880
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-38342018-12-14T10:04:26Z Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος Χάλαρης, Αρτέμιος Γιαννάς, Πρόδρομος TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Κοινωνική Ευθύνη της Επιχείρησης Εταιρική κοινωνική ευθύνη ΟΤΕ Τηλεπικοινωνίες Οικονομική κρίση Ανάλυση περιεχομένου Δείκτες εταιρικής υπευθυνότητας Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη των επιχειρήσεων ως μία οικειοθελής τους δέσμευση αποκτά ιδιαίτερα σημαντική σημασία σε περιόδους οικονομικής κρίσης όπως αυτήν την οποία διανύουμε. Οι ενέργειες των επιχειρήσεων μπορούν να συμβάλουν αποτελεσματικά στην ανακούφιση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης. Εξετάζοντας διαχρονικά τους απολογισμούς της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας έχουμε την δυνατότητα πολυεπίπεδης εξέτασης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Η περίοδος στην οποία εστιάζουμε παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Το χρονικό διάστημα 2005 – 2015 πρόκειται για ένα διάστημα στο οποίο συνέβησαν ανατρεπτικές αλλαγές τόσο στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης όσο και στο εξωτερικό της περιβάλλον. Επίσης πρόκειται για μια χρονική περίοδο η οποία καλύπτει την περίοδο πριν την εμφάνιση των συνεπειών της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα το 2008 και στην συνέχεια κατά την περίοδο κατά την διάρκεια της οικονομικής κρίσης η οποία υφίσταται ως και τις μέρες μας. . Έχουμε δηλαδή το θλιβερό προνόμιο να παρακολουθήσουμε την πολιτική ενός οργανισμού πριν και κατά την διάρκειας της μεγαλύτερης οικονομικής ύφεσης από την δεκαετία του 1930 σε μια χώρα η οποία δέχθηκε την σφοδρότερη δημοσιονομική επιδείνωση και υποχρεώθηκε, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί από το πακέτο στήριξης από την Ε.Ε. και το ΔΝΤ, σε τρία μνημόνια συνεργασίας τα οποία συνοδευόταν από αντίστοιχες δεσμίδες μέτρων λιτότητας. Μέσα από τις πτυχές εκείνες της στρατηγικής της Εταιρικής Υπευθυνότητας του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας για την περίοδο 2005-2015 εξετάζουμε μια επίσης σημαντική περίοδο στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, η οποία χαρακτηρίζεται τόσο από την ραγδαία διείσδυση της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα και της μηδενικής διαφοράς από το μέσο όρο της Ε.Ε. τον Ιούλιο του 2016 όσο και από την διείσδυση νέων υπηρεσιών όπως η ραγδαία αύξηση της συνδρομητικής τηλεόρασης φθάνοντας το 2015 σε ποσοστά της τάξης του 24% το 2015 όπως και τα επίπεδα των ευρωπαϊκών χωρών της Νότιας Ευρώπης αυξάνοντας τον ήδη σκληρό ανταγωνισμό των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών. Την περίοδο την οποία εξετάζουμε παρουσιάσθηκε επίσης εκθετική αύξηση της χρήσης «έξυπνων κινητών» τα οποία είχαν καθοριστική επιρροή στον χώρο των τηλεπικοινωνιών και του Οργανισμού ειδικότερα. Εξετάζοντας τους απολογισμούς της Εταιρικής Υπευθυνότητας του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας μας δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθήσουμε την πορεία της εξέλιξης της συμπεριφοράς του οργανισμού όσον αφορά την στρατηγική του σε πολιτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην χρονική περίοδο 2005-2015. Πρόκειται για εκείνη την περίοδο κατά την οποία το ελληνικό δημόσιο είχε ποσοστό 38,7 % και η Deutsche Telekom δεν είχε εμφανισθεί στο μετοχικό κεφάλαιο του οργανισμού, μέχρι και τo 2015 όπου πλέον το ποσοστό δημοσίου στον οργανισμό έφθασε το 10%, (1% το 2016) . Στην συνέχεια θα διερευνήσουμε τις προτεραιότητες του οργανισμού σε στρατηγικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης κατά την μεταβολή αυτή. Έχουμε έτσι την δυνατότητα εξέτασης των μεταβολών Εταιρικής Υπευθυνότητας σε έναν οργανισμό ο οποίος σταδιακά μετεξελισσόταν σε έναν οργανισμό του οποίου το ποσοστό του ελληνικού δημοσίου μειωνόταν συνεχώς και παράλληλα αυξανόταν το ποσοστό της Deutsche Telekom η οποία από το 2009 αποτελεί τον μεγαλύτερο μέτοχο της εταιρείας. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός ότι από το 2012 και στην συνέχεια ο ΟΤΕ και η COSMOTE εκδίδουν πλέον κοινούς απολογισμούς Εταιρικής Υπευθυνότητας δίνοντας μας την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε τις περιόδους πριν και μετά την έκδοση των κοινών απολογισμών. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφερθούμε στην σημαντικότητα του ρόλου της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στον οργανισμό, ένας ρόλος ο οποίος αποτέλεσε σημείο συνοχής του οργανισμού και οδήγησε την κοινή εμπορική ονομασία του ΟΤΕ και της COSMOTE με το όνομα «COSMOTE». Πρόκειται αναμφισβήτητα για μια περίοδο η οποία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον δίνοντας μας την δυνατότητα να μελετήσουμε την συμπεριφορά ενός μεγάλου οργανισμού σε καθοριστικές αλλαγές τόσο στο εσωτερικό του περιβάλλον όσο και στο εξωτερικό. Προκειμένου να μελετήσουμε την συμπεριφορά αυτή του οργανισμού χρησιμοποιούμε την μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου, μία μέθοδος η οποία με την αντικειμενικότητα την οποία την διακρίνει θα μας δώσει την δυνατότητα εξαγωγής ασφαλών συμπερασμάτων. Σημαντικό στοιχείο προς την κατεύθυνση της εξαγωγής ασφαλών συμπερασμάτων διαδραματίζει και η ανάλυση αξιόπιστων κειμένων τα οποία προέρχονται από τον οργανισμό κατευθείαν χωρίς να υποστούν δευτερεύουσα επεξεργασία. Με την μελέτη της βιβλιογραφικής ανασκόπησης αρχικά και την κατανόηση της έννοιας και του θεωρητικού περιεχομένου της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης επιτυγχάνουμε πριν να οδηγηθούμε στην εξέταση της σχέσης του οργανισμού με την Εταιρική Κοινωνική ευθύνη να έχουμε ήδη εξετάσει τις σύγχρονες θεωρίες και τις εξελίξεις σχετικά με την Εταιρική Υπευθυνότητα καθώς και τον τρόπο με τον οποίο έχει ήδη μετασχηματισθεί στις μέρες μας. Αμέσως μετά εστιάζοντας στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα και στον χώρο των τηλεπικοινωνιών αποκτούμε τα απαραίτητα εκείνα στοιχεία τα οποία θα μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε τις στρατηγικές του οργανισμού στο εξεταζόμενο περιβάλλον και έτσι να καταλήξουμε σε συμπεράσματα τα οποία να αντικατοπτρίζουν το συνδυασμό των εξελίξεων της Εταιρικής Υπευθυνότητας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα όσο και στον ίδιο τον οργανισμό και τον τρόπο με τον οποίο ο ίδιος χρησιμοποιούσε, χρησιμοποιεί αλλά και θα μπορέσει να αξιοποιεί την δύναμη της Εταιρικής Υπευθυνότητας στο μέλλον ως ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα και ως προστιθέμενη αξία σε αυτόν. Corporate Social Responsibility is a voluntary commitment that needs company’s corporation and the involment of its stakeholders. This cooperation is very important, especially in economic crisis periods such as the period we are living. Business actions can contribute to the alleviation of the consequences of the economic crisis. Looking through the reports of Corporate Social Responsibility of the Hellenic Telecommunications Organization we are able to make a multilevel examination of CSR. During the period 2005-2015 many subversive changes occurred both in internal and external business environment. This period includes the time before the appearance of the effects of economic crisis in Greece, in 2008 and also includes the period during the economic crisis that exists even in our days. We own the sad privilege to study the policy of an organization during a sad period of economic recession since 30’s in a country that suffers the most from the financial deterioration and was obliged to apply severe austerity measures in order to be funded from EU and IMF. In those aspects of the Hellenic telecommunications organization's strategy of Corporate Responsibility for the period 2005-2015 also look at a critical time in telecommunications, both the rapid growth of broadband services in Greece, eliminating the difference with the other EU countries in July 2016. Also during 2015 the subscribers of cable television increased by 24% and reached the percentages of the other EU Countries as a result the already tough competition for telecommunications companies in Greece increased. Also the same period that we examined the rates of use of smart phones increased rapidly . Examining the accounts of the organization's Corporate Responsibility of the Hellenic Telecommunication Company we are able to study the progress of CSR’s strategies of Hellenic Telecommunication Organization during 2005-2015. At the beginning of this period the Greek State owned the 38,7 of the share capital of the organization and Deutsche Telekom 0% while at the end of that period, in 2015, the Greek State owned 10%, and only 1% in 2016. We will study the priorities of CSR’s Strategies of the Organization during this transformation as we have the opportunity to find the changes of these strategies in an organization which gradually the share capital of Greek State was decreased while the share Capital of Deutsche Telekom was increased. It is interesting the fact that from 2012 till today, OTE and COSMOTE are publishing common CSR Reports so we can see if this change changed the CSR strategy of the Organization. The role of CSR in is very important as the common publications lead to joint to the common trademark of OTE and COSMOTE which was named “COSMOTE”. Undoubtedly this is period of a particular interest that gives us the opportunity to study the behavior of a large organization when very serious changes occurred to both the internal and the external environment of the company In order to study the behavior of the organism we used the method of content analysis, a method that the objectivity distinguishes it and we are closer to export safe conclusions. In order our conclusion to be safe and reliable, it is very important to use original data which has not undergone secondary processing and come from primary sources such as CSR Reports. Studying the literature review initially and understanding of the concept and the theoretical content of CSR we have already examined the latest theories and developments on Corporate Responsibility before we lead to an examination of the relationship of the organization with corporate social responsibility. After that we will focus on Corporate Social Responsibility in Greece and especially to the telecommunications sector. As a result, we will be possible to acquire the necessary elements that will help us understand the organization's strategies so we will succeed the results of the research to reflect the combination of CSR developments both in the telecommunication sector in Greece and in the organization itself and the way the organization, used, and will use the power of CSR in the future as a competitive advantage and added value to the organization. 2017-10-19 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3834 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 880 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3834/10/MBA_13.pdf.jpg http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3834/12/MBA_13%20PRESENTATION.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Κοινωνική Ευθύνη της Επιχείρησης
Χάλαρης, Αρτέμιος
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
title Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
title_full Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
title_fullStr Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
title_full_unstemmed Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
title_short Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
title_sort η εταιρική κοινωνική ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον οργανισμό τηλεπικοινωνιών ελλάδος
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Κοινωνική Ευθύνη της Επιχείρησης
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3834