Οι μορφές της αγοράς και η επιρροή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον ανταγωνισμό

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Νομικού, Χρυσοβαλάντω
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3805
_version_ 1780524887866081280
abstract Η αγορά στην οποία προσφέρονται τα προϊόντα ή υπηρεσίες είναι μεγάλη και μπορεί να αφορά τόσο την κάλυψη εθνικών αναγκών όσο και την κάλυψη αναγκών των ανθρώπων σε άλλες χώρες του εξωτερικού. Κάθε επιχείρηση μοιάζει με έναν αθλητή σε αγώνα δρόμου με εμπόδια όπου υπάρχουν και άλλοι πολλοί αθλητές. Ο αγώνας αυτός είναι ο ανταγωνισμός, δηλαδή η προσπάθεια κάθε επιχείρησης να υπερτερεί έναντι άλλων επιχειρήσεων του κλάδου της. Η ΕΕ προσπαθεί να ελέγχει τις μορφές του ανταγωνισμού στα κράτη μέλη, πως αναπτύσσεται η καθεμία τους, πως επηρεάζουν τον κλάδο και την οικονομία γενικότερα. Η ΕΕ καλείται να θέσει κανόνες και οδηγίες στα κράτη μέλη που στη συνέχεια θα εφαρμόσουν κατάλληλα στις επιχειρήσεις. Η ΕΕ δεν προσπαθεί να προβάλει την ιδανική μορφή αγοράς μέσα στην οποία θα αναπτύσσονται οι επιχειρήσεις, καθώς αυτό δεν είναι πραγματικά εφικτό, αλλά προσπαθεί λαμβάνοντας ανά περίπτωση τα κατάλληλα μέτρα να συμβάλλει θετικά στον ανταγωνισμό και να διατηρήσει τη σταθερότητα στο εσωτερικό της.
abstracttranslated The market of goods and services is big and may concern national needs and the needs of people in other countries. Every undertaking is like an athlete in a hurdles race where other athletes coexist. The race is competition, namely the effort of each undertaking to be better than other companies in the sector. The E.U. tries to control any form of competition in State-Members, how each is developed and how it affects the sector and the economy in general. The E.U. sets regulations and directives in the Member-States to implement them on undertakings. The E.U. does not try to enforce the ideal form of market within which the undertakings should be developed, since this is not actually possible, but it tries to take the right measures in every case to contribute into competition and to maintain stability in the internal market.
advisor
author Νομικού, Χρυσοβαλάντω
author_facet Νομικού, Χρυσοβαλάντω
author_sort Νομικού, Χρυσοβαλάντω
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3805
institution University of West Attica Campus II
keyword Ανταγωνισμός
Ευρωπαϊκή Ένωση
Μονοπωλιακός ανταγωνισμός
Ολιγοπώλιο
Ευρωπαϊκό δίκαιο
Μορφές αγοράς
language Greek
physical 48
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-38052018-12-14T10:50:04Z Οι μορφές της αγοράς και η επιρροή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον ανταγωνισμό The forms of the market and the influence of the European Union on competition Νομικού, Χρυσοβαλάντω Δεδούλη, Αικατερίνη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Ευρωπαϊκή Ένωση TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων Ανταγωνισμός Ευρωπαϊκή Ένωση Μονοπωλιακός ανταγωνισμός Ολιγοπώλιο Ευρωπαϊκό δίκαιο Μορφές αγοράς Η αγορά στην οποία προσφέρονται τα προϊόντα ή υπηρεσίες είναι μεγάλη και μπορεί να αφορά τόσο την κάλυψη εθνικών αναγκών όσο και την κάλυψη αναγκών των ανθρώπων σε άλλες χώρες του εξωτερικού. Κάθε επιχείρηση μοιάζει με έναν αθλητή σε αγώνα δρόμου με εμπόδια όπου υπάρχουν και άλλοι πολλοί αθλητές. Ο αγώνας αυτός είναι ο ανταγωνισμός, δηλαδή η προσπάθεια κάθε επιχείρησης να υπερτερεί έναντι άλλων επιχειρήσεων του κλάδου της. Η ΕΕ προσπαθεί να ελέγχει τις μορφές του ανταγωνισμού στα κράτη μέλη, πως αναπτύσσεται η καθεμία τους, πως επηρεάζουν τον κλάδο και την οικονομία γενικότερα. Η ΕΕ καλείται να θέσει κανόνες και οδηγίες στα κράτη μέλη που στη συνέχεια θα εφαρμόσουν κατάλληλα στις επιχειρήσεις. Η ΕΕ δεν προσπαθεί να προβάλει την ιδανική μορφή αγοράς μέσα στην οποία θα αναπτύσσονται οι επιχειρήσεις, καθώς αυτό δεν είναι πραγματικά εφικτό, αλλά προσπαθεί λαμβάνοντας ανά περίπτωση τα κατάλληλα μέτρα να συμβάλλει θετικά στον ανταγωνισμό και να διατηρήσει τη σταθερότητα στο εσωτερικό της. The market of goods and services is big and may concern national needs and the needs of people in other countries. Every undertaking is like an athlete in a hurdles race where other athletes coexist. The race is competition, namely the effort of each undertaking to be better than other companies in the sector. The E.U. tries to control any form of competition in State-Members, how each is developed and how it affects the sector and the economy in general. The E.U. sets regulations and directives in the Member-States to implement them on undertakings. The E.U. does not try to enforce the ideal form of market within which the undertakings should be developed, since this is not actually possible, but it tries to take the right measures in every case to contribute into competition and to maintain stability in the internal market. 2017-10-10 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3805 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 48 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3805/6/%ce%a0%ce%a4%ce%a5%ce%a7%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97%20%ce%95%ce%a1%ce%93%ce%91%ce%a3%ce%99%ce%91%20%ce%a7%ce%a1%ce%a5%ce%a3%ce%9f%ce%92%ce%91%ce%9b%ce%91%ce%9d%ce%a4%ce%a9%20%ce%9d%ce%9f%ce%9c%ce%99%ce%9a%ce%9f%ce%a5%2015192.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Ευρωπαϊκή Ένωση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
Νομικού, Χρυσοβαλάντω
Οι μορφές της αγοράς και η επιρροή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον ανταγωνισμό
title Οι μορφές της αγοράς και η επιρροή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον ανταγωνισμό
title_full Οι μορφές της αγοράς και η επιρροή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον ανταγωνισμό
title_fullStr Οι μορφές της αγοράς και η επιρροή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον ανταγωνισμό
title_full_unstemmed Οι μορφές της αγοράς και η επιρροή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον ανταγωνισμό
title_short Οι μορφές της αγοράς και η επιρροή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον ανταγωνισμό
title_sort οι μορφές της αγοράς και η επιρροή της ευρωπαϊκής ένωσης στον ανταγωνισμό
title_translated The forms of the market and the influence of the European Union on competition
topic TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Ευρωπαϊκή Ένωση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3805