Ανάπτυξη μαθήματος τύπου MOOC (massive on-line open course) με τη χρήση ανοιχτών πόρων για το αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing).
Κύριος συγγραφέας: | Μητράϊ, Ενκέλα |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3799 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Αξιοποίηση ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων στην ανάπτυξη ανοικτού μαθήματος τύπου MOOC στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
ανά: Καλουτά, Μαρία-Ελένη, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Το αντικείμενο (Νίκος Ζαχαριάδης) ιστορικό μυθιστόρημα
ανά: Γερμανός Φρέντυ 1934-1999
Έκδοση: (2000) -
Κατασκευή ψηφιακού πολυμέτρου
ανά: Σταμούλης, Νικόλαος, κ.ά.
Έκδοση: (2018) -
In-line/ on-line Fundamentals of the Internet and the World Wide Web
ανά: Greenlaw Raymond, κ.ά.
Έκδοση: (1999) -
Analog VLSI integration of massive parallel signal processing systems
ανά: Kinget Peter, κ.ά.
Έκδοση: (1997)